Gå til innhold

hvilken film kan vi se på date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på date til en fyr i helgen, og vi skal se film. Vi kjenner hverandre nesten ikke, så dette blir spennende!

Han ville at jeg skulle ta med en film. Men hvilken velger jeg?

Selv er jeg veldig glad i typiske jentefilmer, men tror jeg skal spare han for det. Vil velge en komedie/litt action. Noe ala Hangover er bra. (Helst ikke sex-scener da jeg tror det kan bli awkward :fnise: ) Vi er forresten i 24 år gamle :)

Har dere noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

American Pie? Neida, hehe!

Hodejegerne?

Skrevet

Jeg tror jeg ville gått for en helt streit thriller/action-film av noe slag. Ikke noe som kan ha pinlige (romantiske/erotiske) scener. :)

Skrevet

jeg vil anbefale dere the human centipede. ingen sexscener, masse humor og action.

• Liker 1
Skrevet

Shutter island, 500 days of summer, almost famous, Superbad, Midnight in Paris, The social network, Bridesmaids, Bad Teacher, Easy A, Due date, Knocked up, Pineapple express, hodejegerne

Skrevet

jeg vil anbefale dere the human centipede. ingen sexscener, masse humor og action.

Denne her er bare helt grusomt ekkelt. Anbefaler ikke den til første date. Og jeg finner ikke noe humor i den.

Skrevet

Machette :fnise:

(hadde vært jævlig kult om du turte. Tror han hadde blitt imponert :lur: )

Skrevet

XXX eller The Italian job er filmer som jeg selv liker veldig godt OG som kan være aktuelle også for hankjønn :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Knight and Day er en action komedie som er kjempe bra :) Tror den villa passa bra!

Skrevet

Etter min mening er det romantiske komedier som gjelder på date!

Selve kongen der er jo..trommevirvel: Forgetting Sarah Marshall!

Andre forslag:

Crazy, Stupid, Love (så denne på kino, ble god stemning! :klemmer: )

Knocked Up

Zombieland (not what you think, filmen har sine moments)

Har litt hjerneteppe nå, hadde en liste på ihvertfall 10 gode datefilmer før.. men den er åpenbart borte :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...