Gjest sexysadie Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Jeg kan få meg kuk i himmelen så vil ikke jeg dit.
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 Æ kan vel kom dit læll? Å, æ veit itj æ...
Gjest sexysadie Skrevet 7. januar 2004 #7 Skrevet 7. januar 2004 så da e det jo så enkelt som at himmelen ikke er noe paradis hvis vi ikke får hva vi begjærer.....
chimp Skrevet 7. januar 2004 #8 Skrevet 7. januar 2004 så da e det jo så enkelt som at himmelen ikke er noe paradis hvis vi ikke får hva vi begjærer..... Er det noen som har hvisket deg noe i øret....fra oven???
Gjest sexysadie Skrevet 7. januar 2004 #9 Skrevet 7. januar 2004 Nei. Jeg begynte bare å tenke på: Hva er d som venter oss i himmelen som skal være så bra at vi kommer til å glemme våre kjente som vansmekter i helvete?
chimp Skrevet 7. januar 2004 #10 Skrevet 7. januar 2004 Nei. Jeg begynte bare å tenke på: Hva er d som venter oss i himmelen som skal være så bra at vi kommer til å glemme våre kjente som vansmekter i helvete? Hvis det SKAL være så paradisisk der oppe, må jo dagene være stappfulle av nytelse.....på alle måter!
Gjest sexysadie Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 Nemlig: Kuk, biff m fløtegratinerte poteter og god rødvin til!+++Sol dagen lang og man er ung igjen.
chimp Skrevet 7. januar 2004 #12 Skrevet 7. januar 2004 Nemlig: Kuk' date= biff m fløtegratinerte poteter og god rødvin til!+++Sol dagen lang og man er ung igjen. Jeg liker høsten....og vinter'n! Alle årstider! All slags vær....nesten!!! Får vi det???
chimp Skrevet 7. januar 2004 #14 Skrevet 7. januar 2004 Det gjenstår å se... ...hvis vi kommer så langt da.....Men det er jo ingen skam å snu...vante fjellfolk som vi er !
Gjest sexysadie Skrevet 7. januar 2004 #15 Skrevet 7. januar 2004 he he he tror nok at når vår time er kommet så får vi ikke noen returbillet med d første. Reinkarnasjon henger ikke helt med i vår protestantiske lære.
Gjest Tex Skrevet 7. januar 2004 #16 Skrevet 7. januar 2004 Tviler på at vi kommer på samma sted alle sammen....
Gjest sexysadie Skrevet 9. januar 2004 #17 Skrevet 9. januar 2004 Kan være d er rom for oss alle. Tenke deg kg-treff i helvete da...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå