Gå til innhold

Hvis ikke...

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg kan få meg kuk i himmelen så vil ikke jeg dit.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

VI har vel ikke invitert deg vel? :P

Gjest Anonymous
Skrevet
Æ kan vel kom dit læll?

Å, æ veit itj æ... :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

så da e det jo så enkelt som at himmelen ikke er noe paradis hvis vi ikke får hva vi begjærer.....

Skrevet

så da e det jo så enkelt som at himmelen ikke er noe paradis hvis vi ikke får hva vi begjærer.....

Er det noen som har hvisket deg noe i øret....fra oven???

Gjest sexysadie
Skrevet

Nei.

Jeg begynte bare å tenke på: Hva er d som venter oss i himmelen som skal være så bra at vi kommer til å glemme våre kjente som vansmekter i helvete?

Skrevet

Nei.

Jeg begynte bare å tenke på: Hva er d som venter oss i himmelen som skal være så bra at vi kommer til å glemme våre kjente som vansmekter i helvete?

Hvis det SKAL være så paradisisk der oppe, må jo dagene være stappfulle av nytelse.....på alle måter!

Gjest sexysadie
Skrevet

Nemlig: Kuk, biff m fløtegratinerte poteter og god rødvin til!+++Sol dagen lang og man er ung igjen.

Skrevet
Nemlig: Kuk' date= biff m fløtegratinerte poteter og god rødvin til!+++Sol dagen lang og man er ung igjen.

Jeg liker høsten....og vinter'n! Alle årstider! All slags vær....nesten!!! Får vi det???

Skrevet
Det gjenstår å se...

...hvis vi kommer så langt da.....Men det er jo ingen skam å snu...vante fjellfolk som vi er ! :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

he he he

tror nok at når vår time er kommet så får vi ikke noen returbillet med d første.

Reinkarnasjon henger ikke helt med i vår protestantiske lære.

Skrevet

Tviler på at vi kommer på samma sted alle sammen.... :ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

Kan være d er rom for oss alle.

Tenke deg kg-treff i helvete da...? :hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...