altabrud Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Hei ! Bestilte drømmekjolen min fra DHgate. Kjolen er et flott håndverk, men den er 10 cm for lang og 10 cm for bred. Ikke mye vits og sende mål tatt av skredderen til den selgeren jeg brukte. Fikk så panikk at jeg kjøpte brudekjolen til alt for mye penger i Norge. Jeg trenger en kjole til til bryllupet, mannen trenger dress og sønnen en dress. Men jeg tør ikke bestille fra hvem som helst. Har noen av dere god erfaring med kjøp på ebay, DHgate eller lignende ? Eller har noen av dere handlet noe fra en god skredder i Thailand/ Vietnam. Jeg blir superglad for alle tips Krysser fingrene her ...
Gjest navnelapp Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Eg veit ikkje om eg forstår spørsmålet. Du kjøpte ein kjole på nett som er for stor, og så kjøpte du ein til altfor dyr, og så skal du kjøpe/få sydd ein til? 1
altabrud Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2012 Eg veit ikkje om eg forstår spørsmålet. Du kjøpte ein kjole på nett som er for stor, og så kjøpte du ein til altfor dyr, og så skal du kjøpe/få sydd ein til? Ikke bare å forstå... Ja, det er som du sier. Men den nye kjolen er ikke en brudekjole, har funnet en selskapskjole jeg ønsker sydd. Men det koster 4000 kr i Norge. Derfor ønsker jeg og bestille fra utlandet, men hos noen som kan sy på mål Trenger ikke en til ubrukelig kjole i skapet.
bobbi Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Hvordan kjole er det du har lyst på da? Kanskje det går an å finne noe lignende med passende størrelse, eller har du bestemt deg for en spesiell kjole?
altabrud Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2012 Har funnet en spesiell kjole jeg gjerne vi ha... Så håper bare at noen kan annbefale en god sydame / skredder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå