AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 I dag kjentes det plutselig veldig kjipt å være singel. Har aldri brydd meg om valentines tidligere, men nå føler jeg meg kjempeensom. Prøver å kose meg med vin og sjokolade og big bang theory, men det funker ikke helt. Lei av å være alene jeg.. I tillegg er jeg litt småforelska i en kar som er opptatt og helt sikkert koser seg masse med dama nå. Dumme valentines. Måtte bare få det ut. Æsj.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Nei, jeg bryr meg faktisk veldig lite.
Gjest Maruwan Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Var ute med meg selv, spiste på en restaurant (fordi jeg er hypp på ei som jobber der) og leste en haug med aviser. Som vanlig hoppet jeg over alt pisset, og fikk derfor ikke med meg at det var valentines i dag før det satt en haug med forelskede par rundt meg. Faen så stusselig alt plutselig blei. Hadde det helt ok frem til da.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Hadde det AKKURAT som deg idag!! Men lagte masse god mat og så jentefilmer med ei venninne, det er ganske priceless det også Klem fra meg til deg!!
Mr.Omg Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Happy valentines! Men ja, det var veldig mange par som koste og kysset ute på gata idag. De så så varme og lykkelig ut. Da kom ensomheten smygende.
Testosteron Skrevet 14. februar 2012 #7 Skrevet 14. februar 2012 Jeg er aldri ensom, men jeg er ofte alene sånn som i kveld. Jeg foretrekker å være alene fremfor å være sammen med noen jeg ikke virkelig trives å være sammen med, og det er de aller fleste. Det er faktisk ingen jeg virkelig, virkelig trives å være sammen med.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 Jeg er aldri ensom, men jeg er ofte alene sånn som i kveld. Jeg foretrekker å være alene fremfor å være sammen med noen jeg ikke virkelig trives å være sammen med, og det er de aller fleste. Det er faktisk ingen jeg virkelig, virkelig trives å være sammen med. Og hva gjør du med alt testoen din da, Testosteron?
Usikker23 Skrevet 14. februar 2012 #9 Skrevet 14. februar 2012 Kjenner at dette er en skikkelig kjedelig dag, når man ikke er sammen med den man er glad i... og i tillegg når man er lei seg, så blir det jo enda mer deprimerende Så i dag ble det en tur på kiwi hvor all drittmat ble handlet inn, for å syns synd på seg selv... Angrer selvsagt nå etter å ha spist grandis, sjokolade, cupcakes og drukket masse brus Stakkers gutten min som kommer hjem til en tjukkas fordi han ikke var hjemme på valentines
Gjest NerdMedSverd Skrevet 14. februar 2012 #10 Skrevet 14. februar 2012 Alltid ensom. Har hatt besøk og drukket rødvin hvertfall, hjelper litt :--D Ikke at det er noe spesielt med Valentines
Testosteron Skrevet 14. februar 2012 #11 Skrevet 14. februar 2012 Og hva gjør du med alt testoen din da, Testosteron? Gir den til plantene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå