AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Hva gjør dere, legger ved office-dokument, PDF, eller bare skrevet det i innholdsboksen på mailen? Jeg spør fordi jeg tidligere har sendt det som officedokument, men ble oppringt av sekretæren fordi hun ikke kunne åpne dokumentet (!!) sendte ved kopi til meg selv også, og kunne ikke finne noe galt i alle fall. Det skal legges til at søknaden var til et universitetsfakultet, så jeg hadde faktisk regnet med at de som tok i mot epost der hadde nok kompetanse/rutine til å gjøre det. Spør fordi jeg synes det virker litt uprofesjonelt å skrive det "rett i mailen". Helst vil jeg sende dokumentet som en PDF for å være sikker på at alle marger osv. holder seg i skinnet, men lurer på om det kan være problematisk. Er jo ikke alle arbeidsgivere som tar seg tid til å ringe tilbake om det skulle bli tekniske problemer.
Gjest Tekola Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 PDF regnes vel som det sikreste alternativet? Du slipper i hvert fall problemer med .doc/docx og så videre?
LilleMy Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Rett i mailen blir helt feil, jeg ville laget det som en PDF eller eventuelt i Word.
O'hara Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Alle søknader jeg sender sendes i PDF, da er du sikret at mottaker ser det slik du gjør, og det "kan" heller ikke endres på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå