AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Jeg skal kjøpe en PH lampe til kjøkkenbordet, men det er mye å velge i... Hvilken PH takpendel ville du kjøpt? Modell? Farge?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 http://www.casanovafurniture.dk/shop/ph-3-2-427p.html Synes den er perfekt. Men så har vi et 60-tallshus som ikke var gjort noe med siden dengang, og det hang en lignende over kjøkkenbordet da vi flyttet inn. Veldig sansen for 60-tallskjøkken.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Den var fin! Hvordan er det med toll og moms når man kjøper der da?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Jeg bestilte noen andre lamper siden jeg skulle ha over kjøkkenbenken, men synes den jeg linket til er fin over kjøkkenbord. Med en ryddig, ren stil ville jeg valgt den. Ellers ville jeg valgt en blå/turkis til mitt eget kjøkken Betalte toll og moms ja, men det er ikke uoverkommelig. Lønner seg å sjekke opp mot norske priser, men de jeg skulle ha fikk jeg ikke tak i i Norge, det var Erik Magnussen-lamper.
Gjest Spinell Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Jeg liker PH5 http://www.casanovafurniture.dk/shop/ph-5-1099p.html
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Jeg har PH5 over spisebordet. Den er egentlig ganske stor, så det kan være greit å ha litt stort bord til denne lampen synes jeg. (Ikke bare en lite, 4-mannsbord). Jeg har en PH4/3 over salongbordet i stuen. Den er liten og nett og passer fint til et mindre kjøkkenbord.
Møffi Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Vi har ph5 over spisebordet, det er litt over 2 m langt, plass til tre stoler på hver side. Har lampen i hvitt med lilla kjerne
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Da tror jeg PH 5 eller 50 er riktig! Men ut i fra det jeg finner på nett, er fargene man kan velge hvit, sort, coconuthvit, chilirød, mintblå eller wasabigrønn. Se her Jeg er helt vinglepetter og klarer ikke velge. Hvilke syns dere er finest til et interiør som ellers er nøytralt (hvitt, klarplast, eik)? ts
Møffi Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Hvit eller sort er jo mest safe, men vi vurderte også turkis, tror den hadde passet fint inn.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 hvit er jo mest safe ja,men..har masse designlamper i hvitt men PH forbinder jeg med farge. Hadde egentlig tenkt meg den i kongeblå men ser ikke ut til at den fins. ts
skrue Skrevet 20. februar 2012 #11 Skrevet 20. februar 2012 http://www.casanovafurniture.dk/shop/ph-3-2-427p.html Synes den er perfekt. Men så har vi et 60-tallshus som ikke var gjort noe med siden dengang, og det hang en lignende over kjøkkenbordet da vi flyttet inn. Veldig sansen for 60-tallskjøkken. Den er ganske fin synes jeg, men hvordan passer den sammen med de lyspærene man får kjøpt nå?
Gjest Lille-pus Skrevet 20. februar 2012 #12 Skrevet 20. februar 2012 Litt svak for PH Kontrast jeg. Den sies å ha vært den lampen de tapte penger på produksjonen av. Dette da arbeidet med alle delene (og de er mange, I know) gjorde at det ikke ble noen fortjeneste. Lampen er heller ikke satt i produksjon igjen.
hilli Skrevet 21. februar 2012 #13 Skrevet 21. februar 2012 Jeg har hvitt og eik på kjøkkenet og har wasabigrønn PH-lampe. Syns det er fint med litt farge som samtidig er diskret, og så er jeg glad i grønt, men liker den lyseblå også.
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 21. februar 2012 #14 Skrevet 21. februar 2012 (endret) PH Kontrast var utrolig kul! Endret 21. februar 2012 av Ashley_Johanna
skrue Skrevet 22. februar 2012 #15 Skrevet 22. februar 2012 Synes kontrast blir litt for masete, samt at den nok fort hadde blitt en støvfelle for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå