AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #21 Skrevet 14. februar 2012 Det skjedde muligens i tidligere tider. Den første mannen hadde jo ikke bruk for henne etter at han var ferdig. Og da var det fritt fram for de som hadde hørt stønningen. Nå er jeg så heldig at jeg er født i 1980, og anser det siste tiåret (+++) og nåtiden som moderne tider. Dårlig folkeskikk å lytte.. Men for all del jeg skal ikke nekte deg
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #22 Skrevet 14. februar 2012 Det skjedde muligens i tidligere tider. Den første mannen hadde jo ikke bruk for henne etter at han var ferdig. Og da var det fritt fram for de som hadde hørt stønningen. Ja faktisk så frykter jeg kompisene hans. De er verdens ekleste heslige menn.Umodne,bråkjekke, her kommer jeg karer. Og kan finne på å si eller gjøre noe dumt - mot meg. Dersom de vet noe og han er dum nok til å skryte eller fortelle noe til dem. Jeg lurer bestandig på hva kompisene til min elsker vet. Jeg hater å måtte se kompisene hans eller støte på dem alene. Kanskje de gliser og er ekkel osv De er dårlige på å skjule om de vet noe ...
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #23 Skrevet 14. februar 2012 Nå er jeg så heldig at jeg er født i 1980, og anser det siste tiåret (+++) og nåtiden som moderne tider. Dårlig folkeskikk å lytte.. Men for all del jeg skal ikke nekte deg I riktig gamle dager var det vel fritt fram dersom en kvinne lå og klynket. Verden må ha vært mer spennende på den tiden.
Gjest Is_te Skrevet 14. februar 2012 #24 Skrevet 14. februar 2012 Ja faktisk så frykter jeg kompisene hans. De er verdens ekleste heslige menn.Umodne,bråkjekke, her kommer jeg karer. Og kan finne på å si eller gjøre noe dumt - mot meg. Dersom de vet noe og han er dum nok til å skryte eller fortelle noe til dem. Jeg lurer bestandig på hva kompisene til min elsker vet. Jeg hater å måtte se kompisene hans eller støte på dem alene. Kanskje de gliser og er ekkel osv De er dårlige på å skjule om de vet noe ... Hvor gamle er dere...? Tviler på at han sier noe, og isåfall er de andre gutta bare misunnelige.
Erotisk Flukt Skrevet 14. februar 2012 #25 Skrevet 14. februar 2012 Han vil elske det. Men nå har jeg jo lært at menn flest ikke er som meg, trist men sant, så da kan det hende at han hater det. Peis på! Hva har du å tape? Du får jo uansett en sinnsyk orgasme! ;-) -Domino
Gjest Vampen Skrevet 14. februar 2012 #26 Skrevet 14. februar 2012 (endret) Han er ny. Fremmend. Jeg stoler ikke helt på han enda. Tenk om han forteller kompisene sine at " hun der " hyler og skriker skikkelig under orgasme. Eller han påstår at hun der " må jo fake " . Har aldri hørt en dame komme så sterkt som henne. Dritflaut om han ikke er til å stole på. Og om han er løsmunnet og forteller kompisene det.Hvordan jeg er under orgasme osv. Nei - jeg stoler ikke på han. At det vi gjør blir kunn mellom oss. Jeg vil ikke ha ord og rykte på meg for å være den " sklia " liksom...Skal jo fortsette å trives i denne byen. En av grunnene til at jeg er redd for å vise for mye av meg selv til han. En orgasme er en veldig intim,privat og personlig ting ... Når du har så høye tanker om mannen, så skjønner jeg godt hvorfor du ligge med ham. Endret 14. februar 2012 av Vampen 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #27 Skrevet 14. februar 2012 Han vil elske det. Men nå har jeg jo lært at menn flest ikke er som meg, trist men sant, så da kan det hende at han hater det. Peis på! Hva har du å tape? Du får jo uansett en sinnsyk orgasme! ;-) -Domino Nei jeg har ingenting å tape uansett hva jeg gjør. Velger å stå over eller få.Jeg kan velge selv og gi meg selv masse orgasmer også. Logisk sett så vet jeg det. Men instinktivt så føler jeg en naturlig frykt for det. Særlig når vi har sex hjemme hos han. Hadde kanskje følt det annerledes om vi hadde sex hjemme hos meg. For der er jeg mer " hjemme " hos meg selv.Slipper å bekymre meg for om det er lytt eller om noen hører oss ( meg ) he he . Får bare se hvordan forholdet utvikler seg. Som sagt har vi bare datet to ganger.Så alt er så nytt og ferskt enda.
Erotisk Flukt Skrevet 14. februar 2012 #28 Skrevet 14. februar 2012 Hvorfor legge igjen dine hemninger i senga? Det er så unaturlig og det største bullshit. Stønner du høyt, så stønn høyt. Besvimer du, så gjerne besvim. Får du spasmer, la de komme. Det er DIN orgasme, ikke deres, ikke hans. DIN, og bare din. Let it flow. Og gi faen i tenkinga ;-) -Domino
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #29 Skrevet 14. februar 2012 Når du har så høye tanker om mannen, så skjønner jeg godt hvorfor du ligge med ham. pga sterk sexuell kjemi. Men jeg kjenner han jo ikke, og steget fra å møtes og hoppe til sengs gikk veldig raskt . Er da naturlig å være skeptisk til fremmede ? Jeg ville jo vært " dum " om jeg ikke var det - i det hele tatt.
I-AM-Nicole Skrevet 15. februar 2012 #30 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Jeg leste bare de første linjene og kan nok si det at typen din kommer nok til å bli veldig veldig fornøy dmed seg selv med å gi deg en så hyppig orgasme Ikke tenk så mye på hvordan du ser ut eller høres ut - det at du tør å eksponere deg er vanligvis et stort pluss for menn Endret 15. februar 2012 av I-AM-Nicole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå