AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Min X mann var vant til mine orgasmer. Han har sett meg få svimeslående sterke orgasmer,skrike,klynke og til og med hyle under orgasme. Siden jeg har opplevd slike knock out mega sterke orgasmer før. Blir jeg litt engstelig for hvordan en ny mannlig partner kommer til å ta det.Forholdet er veldig ferskt og vi har bare hatt sex noen få ganger. Jeg kjenner at jeg ikke klarer å slappe helt av med han enda.Jeg stoler ikke helt på han enda og tillitten er ikke helt 100% enda, siden vi ikke kjenner hverandre i det hele tatt egentlig. Jeg tør ikke la meg selv komme med han enda, selv om jeg vet jeg KAN om jeg vil og tør : ) . I frykt for å få en megasterk vaginal orgasme. Jeg vet jeg kommer til å bråke da.Miste selvkontrollen osv. Og jeg tror ikke jeg klarer å holde kjeft.Ut fra tidligere erfaringer med X. Jeg tror det er best å bare advare han om det. Snakke litt om akkurat det.Jeg er redd for å skremme han også, at han får sjokk eller noe. Om jeg blir borte vekk og skriker ut. Min X ble sjokkert husker jeg og jeg var dødsflau etterpå. Jeg spiller virkelig ikke. Livredd han skal mistenke meg for det også. Det blir jo bare dobbelt så flaut. Jeg tør ikke få orgasme sammen med han enda,så jeg holder den tilbake selv.I frykt for at orgasmen som kommer med han blir sterk og jeg mister selvkontrollen. Noe jeg engster meg for.At den vil være. De som får svakere orgasmer er heldige. Dere klarer i det minste å bevare selvkontrollen. Men det klarer ikke jeg med mine sterke orgasmer.Redd for å flaue meg ut- under orgasme.Alltid flaut med ny partner. Tenk om han ikke er vant til damer som får sterke orgasmer og er bråkete ? Hva vil han tro om meg da ? Om jeg er den første og kanskje eneste som kommer så kraftig. Synes dette er pinlig og litt flaut. Tenkte aldri over det med min gamle X mann. Vi kkjente jo hverandre og var helt trygge på hverandre. Men nå med ny partner- synes jeg det er flaut og vanskelig. Og vise mitt " sanne jeg " og helt uten hemninger. Min nye elsker er kjempedeilig. Så det står ikke på han. Er kunn jeg som holder det tilbake. Jeg merker jeg er litt anstrengt pga dette.Jeg bekymrer meg for dette kanskje unødvendig. Men frykter reaksjonen til ny partner på " min orgasme " og hvordan den høres ut etc. Noen råd ??? Hvordan våge å bare kaste seg utfor stupet liksom med han ? Vi har kunn ligget sammen 2 ganger. Så alt er så nytt enda. Jeg vil ikke komme med han enda.Jeg vil drøye det til jeg kjenner han bedre. Noen som klarer å forstå problemet ?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har lært meg til å komme lydløst. Dette av strategiske grunner. -Mann 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har, og kommer alltid til å gi faen i hva en mann måtte mene om min stønning/hyling.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Bli skikkelig kjent med ham før du hopper til køys.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Skjønner problemstillingen, men som mann hadde jeg bare blitt tent og vurdert det slik at jeg gjorde sakene bra :gjeiper:
Gjest Vampen Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Jeg skjønner ikke helt hvorfor en mann skal ha problemer med at du får en kraftig orgasme? Er ikke det bare fint da? Det betyr jo at han gjør noe riktig! 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #7 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har lært meg til å komme lydløst. Dette av strategiske grunner. -Mann Det er ikke bestandig det er mulig å komme lydløst. Som du kanskje vet har vi kvinner hele 3 ulike typer orgasmer minst.Som kan variere utrolig i styrke. Så jeg tror dette er mer et typisk " kvinneproblem "
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har, og kommer alltid til å gi faen i hva en mann måtte mene om min stønning/hyling. Dette er fordi du ikke har lært deg folkeskikk! 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #9 Skrevet 14. februar 2012 Slapp av og nyt livet. Du høres veldig forknytt ut. Ikke ta deg selv så høytidelig - kos deg litt mer. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #10 Skrevet 14. februar 2012 Dette er fordi du ikke har lært deg folkeskikk! Så du mener jeg skal holde kjeft fordi andre kan ta seg nær av det?!? Lyder, stønning, klynking er opphissende syns nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #11 Skrevet 14. februar 2012 Dette er kødd, ja? Jeg er mann, og det finnes jo for svarte ikke noe bedre i denne verden enn at du ligger mellom beina på en kvinne og hører på at hun skriker som en stukken gris.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #12 Skrevet 14. februar 2012 Jeg skjønner ikke helt hvorfor en mann skal ha problemer med at du får en kraftig orgasme? Er ikke det bare fint da? Det betyr jo at han gjør noe riktig! Han er ny. Fremmend. Jeg stoler ikke helt på han enda. Tenk om han forteller kompisene sine at " hun der " hyler og skriker skikkelig under orgasme. Eller han påstår at hun der " må jo fake " . Har aldri hørt en dame komme så sterkt som henne. Dritflaut om han ikke er til å stole på. Og om han er løsmunnet og forteller kompisene det.Hvordan jeg er under orgasme osv. Nei - jeg stoler ikke på han. At det vi gjør blir kunn mellom oss. Jeg vil ikke ha ord og rykte på meg for å være den " sklia " liksom...Skal jo fortsette å trives i denne byen. En av grunnene til at jeg er redd for å vise for mye av meg selv til han. En orgasme er en veldig intim,privat og personlig ting ...
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #13 Skrevet 14. februar 2012 Så du mener jeg skal holde kjeft fordi andre kan ta seg nær av det?!? Lyder, stønning, klynking er opphissende syns nå jeg. Generelt, Ja. Men forklaringen til at kvinner stønner kan være at det tiltrekker seg flere menn. Jo mer sperm, jo større sjanse for å bli besvangret.
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. februar 2012 #14 Skrevet 14. februar 2012 Han er ny. Fremmend. Jeg stoler ikke helt på han enda. Tenk om han forteller kompisene sine at " hun der " hyler og skriker skikkelig under orgasme. Eller han påstår at hun der " må jo fake " . Har aldri hørt en dame komme så sterkt som henne. Dritflaut om han ikke er til å stole på. Og om han er løsmunnet og forteller kompisene det.Hvordan jeg er under orgasme osv. Nei - jeg stoler ikke på han. At det vi gjør blir kunn mellom oss. Jeg vil ikke ha ord og rykte på meg for å være den " sklia " liksom...Skal jo fortsette å trives i denne byen. En av grunnene til at jeg er redd for å vise for mye av meg selv til han. En orgasme er en veldig intim,privat og personlig ting ... Med alle de tvangstankene og spekulativ mistenkeliggjøring av stakkaren bør du vel strengt tatt avslutte hele greia?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #15 Skrevet 14. februar 2012 Han er ny. Fremmend. Jeg stoler ikke helt på han enda. Tenk om han forteller kompisene sine at " hun der " hyler og skriker skikkelig under orgasme. Eller han påstår at hun der " må jo fake " . Har aldri hørt en dame komme så sterkt som henne. Dritflaut om han ikke er til å stole på. Og om han er løsmunnet og forteller kompisene det.Hvordan jeg er under orgasme osv. Nei - jeg stoler ikke på han. At det vi gjør blir kunn mellom oss. Jeg vil ikke ha ord og rykte på meg for å være den " sklia " liksom...Skal jo fortsette å trives i denne byen. En av grunnene til at jeg er redd for å vise for mye av meg selv til han. En orgasme er en veldig intim,privat og personlig ting ... En skikkelig mann slarver ikke til kompisene på den måten.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #16 Skrevet 14. februar 2012 Generelt, Ja. Men forklaringen til at kvinner stønner kan være at det tiltrekker seg flere menn. Jo mer sperm, jo større sjanse for å bli besvangret. Vel, det skjer ikke! Det er ikke tvil om at lyder er opphissende. TS: senk skuldrene, og nyt det. Tipper han vil tenke "oh yes, jeg er faen meg god!" 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #17 Skrevet 14. februar 2012 Vel, det skjer ikke! Det er ikke tvil om at lyder er opphissende. TS: senk skuldrene, og nyt det. Tipper han vil tenke "oh yes, jeg er faen meg god!" Det skjedde muligens i tidligere tider. Den første mannen hadde jo ikke bruk for henne etter at han var ferdig. Og da var det fritt fram for de som hadde hørt stønningen.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #18 Skrevet 14. februar 2012 Han er ny. Fremmend. Jeg stoler ikke helt på han enda. Tenk om han forteller kompisene sine at " hun der " hyler og skriker skikkelig under orgasme. Eller han påstår at hun der " må jo fake " . Har aldri hørt en dame komme så sterkt som henne. Dritflaut om han ikke er til å stole på. Og om han er løsmunnet og forteller kompisene det.Hvordan jeg er under orgasme osv. Det skulle tatt seg ut om han fortalte kameratene hvordan det var å feie over selveste ww...
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #19 Skrevet 14. februar 2012 Det skjedde muligens i tidligere tider. Den første mannen hadde jo ikke bruk for henne etter at han var ferdig. Og da var det fritt fram for de som hadde hørt stønningen. Naturen er finurlig innrettet
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #20 Skrevet 14. februar 2012 Det er mange problemer som en skal bekymre seg over her i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå