Gå til innhold

Reisefilmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, reisefilmer er vel kanskje en sjanger som jeg selv har funnet på? :sjenert: Men jeg tenker iallefall på filmer som inspirerer til reising.. Selv er jeg glad i The beach, Motorsykkeldagbøkene og er generelt sett veldig glad i asiatiske (kinesiske, japanske osv) filmer, f.eks Indochina, Balzac and the little chinese seamstress osv.

Noen som har noen forslag? Gjerne fra Sør-Amerika eller Afrika (åh, kan jo ikke glemme Mitt Afrika :jepp: ).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alt som er lagt i Sør-Amerika eller Afrika..men her er de jeg kom på i farta:

Before Sunrise

Before Sunset

City of God

Lost in Translation

Eurotrip :fnise:

Into the Wild

Outsourced

Skrevet

Hehe, Eurotrip virka jo som en klassiker da :fnise: Har sett Before Sunrise og City of God, og hørt om Lost in translation og Before sunset (har bare ikke fått sett de enda..er litt treig :sjenert:). Men de to siste hørtes bra ut:) Takk for tips!

Skrevet

Kom på noen flere:

Y tu mamá también

Midnight in Paris

The Darjeeling Limited

Eat Pray Love

Skrevet

Skulle akkurat til å foreslå Darjeeling limited, som personen over. Fikk KJEMPElyst til å reise med tog i India etter den filmen!

Skrevet

Så gøy! Nå har jeg noen nye filmer jeg kan kose meg med en kveld jeg vil drømme meg litt bort fra kulden :briller:

Skrevet (endret)

Kommer forresten en film på kino i mars om India, The best exotic marigold hotel. Tror jeg må se den :popcorn:

Endret av aglaea
Skrevet

Sideways (ikke eksotisk da, men...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...