aglaea Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Hmm, reisefilmer er vel kanskje en sjanger som jeg selv har funnet på? Men jeg tenker iallefall på filmer som inspirerer til reising.. Selv er jeg glad i The beach, Motorsykkeldagbøkene og er generelt sett veldig glad i asiatiske (kinesiske, japanske osv) filmer, f.eks Indochina, Balzac and the little chinese seamstress osv. Noen som har noen forslag? Gjerne fra Sør-Amerika eller Afrika (åh, kan jo ikke glemme Mitt Afrika ).
Infantata Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Ikke alt som er lagt i Sør-Amerika eller Afrika..men her er de jeg kom på i farta: Before Sunrise Before Sunset City of God Lost in Translation Eurotrip Into the Wild Outsourced
aglaea Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2012 Hehe, Eurotrip virka jo som en klassiker da Har sett Before Sunrise og City of God, og hørt om Lost in translation og Before sunset (har bare ikke fått sett de enda..er litt treig ). Men de to siste hørtes bra ut:) Takk for tips!
Infantata Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Kom på noen flere: Y tu mamá también Midnight in Paris The Darjeeling Limited Eat Pray Love
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Skulle akkurat til å foreslå Darjeeling limited, som personen over. Fikk KJEMPElyst til å reise med tog i India etter den filmen!
aglaea Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2012 Så gøy! Nå har jeg noen nye filmer jeg kan kose meg med en kveld jeg vil drømme meg litt bort fra kulden
aglaea Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2012 (endret) Kommer forresten en film på kino i mars om India, The best exotic marigold hotel. Tror jeg må se den Endret 19. februar 2012 av aglaea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå