Gå til innhold

Fordommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er enslig dame i tidlig 30årene, og har alltid vært singel. Jeg har det meste annet på stell, men menn liker meg ikke. Hva tror dere om årsaken? Hvordan blir sånne som meg oppfattet blandt det brede lag?

Jeg skriver dette for å få litt perspektiv på situasjonen slik at jeg gripe den an på en litt annen måte enn tidligere. Å vite hvordan sånne som meg blir oppfattet er en del av dette. Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanskelig å svare på når du ikke gir konkret informasjon om deg selv som vi kan vurdere.

Skrevet

Veldig vanskelig å svare på når du ikke gir konkret informasjon om deg selv som vi kan vurdere.

Jeg ber om en vurdering på meg i lys av alder og "evigvarende" singelstatus.

Skrevet

Jeg tror situasjonen din er uavhengig av alder og "evigvarende" singelstatus.

Skrevet

Jeg ber om en vurdering på meg i lys av alder og "evigvarende" singelstatus.

Burde ikke være noe problem, om du er rimelig ikke-autistisk og gjerne ønsker å komme folk i møte og har greit humør.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du må jo gi noen opplysninger om deg selv, slik at vi kan gjøre noen kvalifiserte gjetninger på det du lurer på.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det er nok ikke den evigvarende singelstatusen din, nei.

Det finnes nok de som kan bli småskeptiske eller forundret av slik informasjon, men det er ikke en sterk eller veldig utbredt fordom som gjør at ingen menn liker en. Det må være noe annet.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg har en god vennine som er snart 28, har aldri hatt en kjæreste, men var topp elev i klassen, har en mastergrad i økonomi, god jobb og mange venner, reiser en del osv. Men samtidig så en hun singel. Det jeg kan si med 101% sikkerhet er at det ikke feiler henne noe. Sånt er bare livet hennes. Hun stresser ikke med det, hun tar livet som det kommer.

Så da kan du være sikker at du ikke er den eneste, ikke en av de færreste heller. Det er faktisk mange kvinner/menn i din situasjon. Hva du skal gjøre med det har jeg ingen svar på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...