Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

har nokke gått eller går internasjonal logistikk i Molde?

lurer på kva det handler om?

Er det lett å få jobb etter utdanninga?

Er det vanskeleg?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke internasjonal logistikk i Molde, men logistikk og supply chain management. Internasjonal logistikk finner du i Ålesund. Jeg går selv på logistikk og scm i Molde og synes det er et veldig spennende studie med utrolig varierte jobbmuligheter når en er ferdig utdannet (både med bachelor og master). Hva studiet går ut på er det fint å lese om på nettsidene til Høgskolen i Molde.

Dersom du er innstilt på en del matte og økonomi første året (bør ha noen forkunnskaper til matte) er det et helt greit studie, og ikke spesielt vanskelig i mine øyne. De mer spennende fagene får du andre og tredjeårene, med mange valgfagsmuligheter og også mulighet til å reise utenlands/jobbe i et semester :). I andre året kan du velge mellom en kvantitativ og en kvalitativ studieretning, hvor den kvantitative retningen er mer spesifikt rettet mot "mattefag", og den kvalitative mot "lesefag" som markedsføring.

Håper dette var litt til hjelp! Jeg kan virkelig anbefale deg å komme og studere i Molde, ettersom det er et ganske lite studiemiljø og veldig sosialt og koselig :)

Skrevet

Tusen takk, det hjelpte en god del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...