terri Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Hei. Har akkurat skiftet ut city-bagen med sportsdelen til emmaljunga vogna vår, og synest denne er litt vell tung å drive å løfte ut og inn av bilen hele tiden. Gutten vår er ganske stor for alderen, så vi trenger en vogn med god lengde i ryggen slik at han kan sove i den og. Har sett mye på babyjogger city mini, men der er jo forholdsvis dyr. Vi har lånt oss en Carena Easy, og den er helt ok, men har ikke så lyst på denne. Noen som har tips? jeg er veldig for 3 hjulsvogner.
Vibi Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Vi har kjøpt babyjoggeren dere så på, og den er suveren! Verdt hver eneste krone! Vi skal kutte ut den store vogna til sommeren, slik at denne trilla vil bli brukt relativt mye. Derfor syns jeg det var greit å investere litt i den.
Nótt Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Vi har babyjogger city mini og den er helt klart verdt hver eneste krone. Og til sommeren blir den eneste vognen igjen tenker jeg. Den er lett å trille og tar liten plass sammenlagt.
terri Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2012 Det hørest bra ut! noen som vet hvor man får kjøpt den? Bor et stykke unna de store baby-butikkene
CC* Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Vi har babyjogger city mini. Har vært veldig fornøyd, lett å legge sammen og tar liten plass. Nå som hun er blitt større er jeg ikke like fornøyd, ryggen går bakover når hun sitter helt oppreist, noe som fører til at hun blir liggende litt bakover og det er hun ikke fornøyd med for hun vil gjerne følge med... Vi vurderer faktisk å kjøpe en ny trille... Har sett på noen som ser bra ut på babyshop, og de er billigere enn city mini...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå