AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Hei, Jeg er sykemeldt og har mye ledigtid om dagen, mye av den går ut på databruk. Så det hender at jeg iblant har pcen på magen mens jeg ligger. Skader utståling fra den evt. baby?
inga:) Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Hei, Jeg er sykemeldt og har mye ledigtid om dagen, mye av den går ut på databruk. Så det hender at jeg iblant har pcen på magen mens jeg ligger. Skader utståling fra den evt. baby? Elektromagnetisk stråling er vel ikke bra enten man prøver eller ikke. Om det er forsket på det vet jeg ikke, men det er jo stadig advarsler om at men ikke skal gå med mobilen i bukselommene da strålingen kan gjøre dem sterile. Og det frarådes å sove med mobilen påslått på nattbordet vsa hodet om natten pga stråling. Det er elektromagnetisk stråling fra pc´r akkurat som fra mobiler, så personlig hadde jeg ikke tatt noen sjangser, men det er meg.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Elektromagnetisk stråling er vel ikke bra enten man prøver eller ikke. Lys er elektromagnetisk stråling. Kanskje best at vi sitter i mørket da eller?
Athene Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Det jeg har hørt i den forbindelse er at det er en fordel for kvinnen, da varme øker sannsynligheten for festing, mens menn skal styre langt unna dette da det svekker sædkvaliteten (varme). Men dersom du allerede er gravid hadde jeg unngått det, man vet lite om langtidseffektene av å ha PC, telefon etc tett på kroppen, selv om studier så langt tyder på at det ikke er farlig.
champi Skrevet 12. mars 2012 #5 Skrevet 12. mars 2012 Eller sett dette på ønskelisten http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?mainCatId=1&subCatId=1&pId=3543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå