Gå til innhold

bare svar ja eller nei

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker du tights som bukse uten å dekke til stumpen når du er ute noen ganger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei

Skrevet

har sett noen jenter bruke tights som bukse uten å dekke til stumpen om sommeren. ingen av dem er her på kg ser det ut som.

Skrevet

De som ikke gjør det svarer stolt nei, de som gjører det velger kanskje ikke å svare ja fordi de innerst inne vet at det er...feil :skratte:

Skrevet

Njah.

Kan jeg svare nei når jeg bruker trange topper til, og ikke løstsittende? De glir noenganger litt opp rumpa, såeh..

Njah/Njeh.

:)

Skrevet

NEI!!!

Skrevet

Nei.

Med tights så tillater jeg av og til at overdelen er kortere enn jeg hadde vært komfortabel med om det hadde vært strømpebukse siden man ikke kan "se noe" med tightsen på. Dekker uansett alltid rumpa :)

Gjest just words
Skrevet

Vanlig tights, nope.. trenings tights jepp.. jeg må gå igjennom byen for å komme til fjellet, gidder da virkelig ikke dekke meg til da. Men som sagt vanlig tights, skjer ikke. Ikke nødvendigvis pga stompen,men fremme ser det jo helt teit ut synes jeg

Skrevet

Vanlig tights, nope.. trenings tights jepp.. jeg må gå igjennom byen for å komme til fjellet, gidder da virkelig ikke dekke meg til da. Men som sagt vanlig tights, skjer ikke. Ikke nødvendigvis pga stompen,men fremme ser det jo helt teit ut synes jeg

hva er forskjellen på treningstights og vanlig tights??

Gjest just words
Skrevet

hva er forskjellen på treningstights og vanlig tights??

Trener ikke i vanlig tights, gjør du?

Skrevet

Haha folk klarer virkelig ikke å bare svare JA eller NEI.

Gjest just words
Skrevet

Haha folk klarer virkelig ikke å bare svare JA eller NEI.

Ok: hva er forskjell på vanlig tights og treningstights? JA... done

Skrevet

Trener ikke i vanlig tights, gjør du?

hva er forskjellen på dem?

når jeg ser en jente som går i tights ute, så tror jeg det er det samme som treningstights...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...