AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har i den siste tiden hatt en uklar header på bloggen min, litt sånn "prikkete" Har ikke hatt noen pc å lage ny header på og fikk endelig gjort det i dag. Tok bort den gamle og lastet opp den nye, men denne er jo også uklar Noen som kan hjelpe?
Jinta Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Du må kanskje lage en større header, eller bruke et annet format når du lagrer headeren. Noen filformater gjør bilder kornete.
Azure Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Jeg sliter også med dette på min blogg:-/ jeg har lenge hatt den samme headeren og plutselig en dag var den helt uklar:( goolet blurry header og ser flere har hatt problemer med dette. Forstår ikke hvordan de fikser det heller!
Safira Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Lar dere blogger skalere bildene eller sørger dere for at de er akkurat store nok? Det lønner seg stort sett å skalere bilder selv.
Azure Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Det vet jeg ikke om jeg gjør:-/ hvilken størrelse skal de helst være? Hvordan skalerer man dem selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå