Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på å sminke dere og fikse håret? Jeg har før brukt mer enn en time (hvis jeg har dusjet først), men har øvd meg på å gjøre det raskere for å få mer tid til annet (spesielt om morgenen). Nå bruker jeg max en halv time på å rette ut håret (håret er tørt) og påføre alt av sminke. Føler fortsatt at jeg bruker altfor lang tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vel ca 10 min om det bare er snakk om at jeg skal på skolen eller jobb. Synes ikke 30 min er så ille om det er inkludert å rette håret.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Til hverdags bruker jeg fem minutter, pluss minus. Om vi skal på fest, kan det gå en halvtime.

Skrevet

Jeg bruker i underkant av en halvtime, som oftest 20-25 min. Men kommer an på dagsformen. Er jeg og ser jeg skikkelig sliten ut kan jeg være på badet opptil en time :gjeiper:

Skrevet

Max 10 minutter på hverdager før jobb. Skal jeg på noe spesielt kan jeg bruke opp til 2 timer.

Skrevet

Som regel ca. 10 minutter, men det er fordi jeg er treeeig og trøtt om morgenen. Hadde jeg vært mer oppvakt når jeg fikser meg, hadde det tatt maks 5 minutter.

Skrevet

15 min til hverdags. Da er det bare sminke og fiksing av luggen for det meste, tar meg relativt god tid.

Skrevet

Jeg bruker som regel en halvtime. Skal jeg gjøre noe spess med håret, så tar det lengre tid. Det er sminken som tar mest tid her.

Skrevet

2 minutter til hverdags(bruker kun mascara og børster håret) Til spessielle anledninger kan jeg bruke opptil en time :)

Skrevet

Jeg bruker veldig lang tid, opp mot en halvtime totalt, men jeg vet kan gjøre all sminkingen og stelling av hår under 10 minutter hvis jeg må. Det er bare at jeg liker å bruke lang tid om morgenen :P

Skrevet

5 minutter til daglig. Børster håret, tar på foundation, rouge og mascara. Ferdig!

Bruker en halvtime-time hvis jeg skal pynte meg.

Skrevet

I helgene bruker jeg ca en time, for da har jeg god tid. Hverdager er mer hektiske, så tipper jeg bruker 5 min. Legger bare rouge og mascara.

Skrevet

Ca et minutt. Jeg grer det, putter luggen i en spenne og putter det evt i en strikk. Hater å holde på med håret mitt. :ler:

Skrevet

Bruker ca. en halv time på å vaske meg, legge sminke, stelle hår og ta på klær. Liker å ta meg god tid fordi jeg ikke klarer å spise frokost med en gang jeg har stått opp uansett...

Gjest Badabing
Skrevet

Kvarter om jeg må, men det er stress.

Halvtime til vanlig.

En time om jeg skal ut på noe.

Skrevet

ALt fra 5-10 min til flere timer. Avhengig av hva jeg skal og hvor god tid jeg har. Elsker å ta meg god tid, når jeg skal ut.

Skrevet

Til daglig, nøyaktig 0 minutter... Ut av dusjen, hånkletørker håret og går. Det hender en sjelden gang at jeg kommer på å se meg i speilet før jeg forlater huset :tunge1: Har utrolig glatt hår, så om jeg børster det ser det helt dødt og livløst ut. Burde kanskje tatt meg tid til å bruke 1 min på å legge mascara, men glemmer det... :sjenert:

Skal jeg på fest, så bruker jeg kanskje maks 5 min på sminke? Eyeliner, øyenskygge, mascara og muligens litt rouge og lipgloss/leppestift.

Bruker aldri fuktighetskrem, rens eller skrubb, hverken i ansiktet eller på kroppen. Og har heller ikke problemer med uren eller tørr hud.

Skrevet

5-10 min.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg ligger bestandig og slumrer med vekkeklokka før jeg kommer meg opp. Noe som resulterer i dårlig tid og alt må gjøres kjapt :P Dusjer og kler meg på 15 min, sminker meg i 10-15 min og føner og retter håret i 15 min. Morninger er stress!

Skrevet

Jeg bruker ca. 10 minutter på å sminke meg og ordne håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...