Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å søke meg på jobb hos Cubus, da de har ledig stilling der nå, men jeg har aldri jobbet i butikk før - og derfor heller ikke skrevet noen søknader innenfor det.

Jobber til vanlig i helsevesenet og har gjort det i 8 år, men forutenom min faste stillingsprosent, er det omtrent ikke ekstravakter å få, så må søke på noe annet for å få det til å gå rundt økonomisk..

Hva skriver man i en søknad...?? :) Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du jobber i helsevesenet har du jo veldig god erfaring med å jobbe med mennesker. Og det er i grunn en stor del av butikkyrket; yte service og møte mennesker med et smil. Trekk fram din servicevilje og din erfaring med å jobbe med mennesker :)

Skrevet

Enig med pita. Trekk frem det du har lært i din tidligere jobb som du kan lære i den nye. Noe jeg ville ha fått frem i en søknad i Cubus er at man er vant med å jobbe med mennesker og opptrer høflig og med et smil om munnen. I tillegg må du skrive at du ikke har erfaring med butikkjobb, men at du kan ha andre sider som veier opp dette. Generell interesse for klær er vel også noe å nevne. Og så vil jeg tro det hjelper at du møter opp på butikken og leverer søknaden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...