Gå til innhold

Mp3-spiller og øreplugger/headsett til trening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en grei mp3-spiller til trening. Musikk får en jo til å yte litt ekstra. Hva kan du anbefale? Den må jo være lett og liten og grei å plassere på kroppen/klærne.

Samtidig så er det noen som har tips om gode headset/ørepropper som sitter skikkelig? Planen er å starte med jogging når snøen har gått. Foreløpig er det bare trening inne.

Begge deler må selvfølgelig tåle fuktighet.

Er det noe du har dårlig erfaring med så hører jeg gjerne om det også.

Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ipod shuffle er bitteliten og genial å ha på trening.

Den har en klips bak så den kan du feste overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ipod shuffle eller ipod nano, 6. generasjon, den er liten.

Headset har jeg en tendens til å ødelegge, så de har jeg prøvd mange av. De derre koss porta pro som du ser overalt er ganske dårlig kvalitet, syns jeg hvert fall. Mens coloud er jeg rimelig fornøyd med. De sitter godt, til og med med lue under, det er bra lyd, og du kan sette deg fast i ting og rive ganske hardt uten at de blir ødelagte. Og en ting til: De er skikkelig bra isolerte, sånn at du kan høre på musikk høyt uten at de rundt deg blir plaga, og det stenger annen musikk ute (hvis du trener på senter). Minuset er at de sitter litt FOR godt, så jeg får litt vondt på ørene hvis jeg har dem på i flere timer av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale disse ørepluggene fra DealExtreme: http://www.dealextreme.com/p/trendy-stereo-earphone-sn-dx33lp-3272

Koster under 3 dollar og med gratis frakt. Blir nærmest litt sånn bruk og kast og det kan være praktisk for trening. Er lei av å miste/ødelegge dyre ting. Har selv kjøpt et lite lager av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Takker for gode tips. Da blir det en Shuffel på meg.

Skal teste ut både ørepluggene og headsettet.

Tar fortsatt i mot tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...