AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Ginatricot.com hadde ingen, og nelly.com hadde 7 stk som jeg ikke likte i det hele tatt Noen som vet??
Gjest Badabing Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Mango hadde en del så jeg, men det var mye mønster, så det kommer an på om du liker det. Litt for mye for min smak, men det er jo mange som bruker sånne litt knæsje maxis også.
mulberrygal Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 (endret) Asos har 202 maxi kjoler inne for øyeblikket Også hvis du er petite sånn som meg og trenger en som er maxi og ikke alt foooor lang asos maxikjoler Endret 14. februar 2012 av mulberrygal
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 46 666 maxi kjoler, putt bare inn enkle ord som en farge, kort, lang, uten ermer, med ermer, mønster ikke mønster osv. Så får du nok den rette for deg Hvis du bruker panelet på venstre siden kan du velge å vrake i muligheter å søke på Masse bra hvis man bare titter litt :-) LINK Hvis du ikke kan å bruke siden tar det 4 min å lære, kjempe enkelt og masse forklaringer på nett hvordan å bruke siden best mulig. bare å søke enkelt i google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå