Gjest Heyya Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Noen som har opplevd en valentine de sent vil glemme eller en helsprø dag med artige hendeler? Kanskje noen av dere rett og slett hater valentine eller venter på en frekk flørt? Fortell dine beste, verste, morsomte, osv histoier!
Zakuro Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Hadde en utrolig fin valentines da jeg var 16... På den tiden hadde jeg et svært, svært turbulent forhold med mine foreldre, av ulike årsaker, mye mobbing etc. så jeg var mye trist og ensom. Men en god kompis tok meg med i paviljongen i parken, stappa en øreplugg i mitt øre, og en i hans, og satte på mp3 spilleren med Guns n' Roses - Don't Cry. Så dansa vi i paviljongen^^, Ganske corny, men et veldig fint minne... 1
Gjest brk Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Min første kjæreste dukket opp over alt der jeg var og gav meg en rose i timen, helt til han hadde gitt meg 6 roser, 5 for årene vi hadde vært sammen og en hvit for året som kom. Det var kjempesøtt! Satt blant annet på skolen 2 av timene, 1 gang på cafe med ei venninne, og to timer på jobb den siste fikk jeg når jeg kom hjem til han på kvelden.
Gjest Heyya Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Så koselig! Det er slike opplevelser som gjør at du virkelig føler deg verdsatt. Jeg har egentlig aldri feiret noe særlig valentine før, det har som regel vært jobb eller noe annet de dagenene det har vært valentine som har gjort at det ikke var tid til noen ordentlig hygge. Litt synd. Men kanskje i år, i dag? Hvem vet. Dagen er fortsatt ung.
Gjest Is_te Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Da jeg var 24 fikk jeg en plastikkrose av exn... Mulig andre syns at det er søtt, for min del ble det bare klient!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå