Gå til innhold

Hanekam/hengende øyne.

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Begynner og merke det. Spesielt hanekam er tydelig etter slanking. Hva kan man gjøre? Fettsuging?

Noen som har gjort det? Ha kostet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o :o :o Sånn så jeg ut etter å ha lest det tema-navnet der.....

Skrevet

Mye som kan henge litt etter slanking, men hva er hanekam? :klø:

Skrevet

....men hengende ØYNE!!! Er det poser UNDER hun mener?

Skrevet

Venter spent på en oppklaring av denne

*har skrekkvisjoner om slankeresultater*

Skrevet
Venter spent på en oppklaring av denne

*har skrekkvisjoner om slankeresultater*

:hoho::ler:
Skrevet

Lurer på om du egentlig mener kalkunhake jeg da :) Selv om det høres merkelig ut, må være temmelig godt i hold for å få problemer med slapp ut under haka da? Kanskje vente litt å se om det ikke strekker seg sammen igjen? Og poser under øynene likeens, tror ikke det har noe med slanking å gjøre, det er ikke der huden spiles ut mer enn den kan takle - tenker heller underernæring under tid som får ansiktet til å virke slapt?

Den slappe huden etter slanking er vel mer naturlig på overarmer, mage og bryster? Eller - kanskje jeg tar feil. Har aldri slanket meg så vanvittig mye, selv om det kanskje var på tide :) MEn - tenk hvis jeg får hanekam da? hehe, lurer på hva da frisøren sier.

Skrevet

Noe sier meg at denne tråden kanskje ikke var humoristisk ment, men den ble det litt etterhvert allikevel... :ler: Tror en ytterligere presisering av spørsmålet er på sin plass...

*venter spent*

Jennifer

Skrevet
Noe sier meg at denne tråden kanskje ikke var humoristisk ment, men den ble det litt etterhvert allikevel... :ler: Tror en ytterligere presisering av spørsmålet er på sin plass...

*venter spent*

Jennifer

Nei, det er faktisk mye mulig at den ikke var.....men er så barnslig, byner å knegge hver gang jeg ser denne tråden og lurer fortsatt veldig på den hanekammen....

Skrevet

Nei, det er faktisk mye mulig at den ikke var.....men er så barnslig, byner å knegge hver gang jeg ser denne tråden og lurer fortsatt veldig på den hanekammen....

Vel, det er sunt å være barnslig - tegn på modenhet det :) Noen som har merket det? At fra 16 og oppover blir vi veldig modne og voksne og gjør alt perfekt og tripper rundt som små damer. Men så nærmer vi oss 30 og blir bare mer og mer barnslige og fjollete og hele modenheten vi oppnådde som ung voksen forsvinner bare mer og mer. :)

Skrevet

Du er hverken alene og å knegge eller lure Chimp! :ler: Fikk et par rare blikk fra kollegaer når jeg leste og lo meg gjennom tråden.

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...