Gå til innhold

Hva foretrekker dere gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye eller lite sminke?

Hvordan sminke synes dere ser best ut?

Langt eller kort hår?

Er det skikkelig stygt om jenta har underhake?

Hvilke klær synes dere ser best ut? Moteklær eller hva slags type klær?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye sminke hun bør bruke kommer vel ann på morratrynet. Klærne skal de utav uansett så bryr meg ikke.

Skrevet

Lite

Det som kler jenta best og ikke blir et nytt fjes.

Langt

Nei?

Klær som passe henne og hun føler seg bra i.

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker lite sminke.

Sminke som passer til ansiktet, ikke et lass med sparkel..

Hårfrisyre har jeg ingen preferanser for, den må passe til dama.

Underhake? Tenker ikke over det.

Jeg liker kvinner som ser proper ut, en skjorte er en innertier for min del. Jean Paul stilen er jeg også fan av, men igjen, klærne må passe til dama.

Har du en stil så følg den, ikke prøv å være noe du ikke er.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Er ikke gutt, men antar at dette er svært forskjellig fra gutt til gutt? :)

Jeg gjetter meg til at de fleste gutter foretrekker nøytral sminke og naturlig skjønnhet (hva nå enn det er..).

Klærne tror jeg de driter i, så lenge det er feminint og noenlunde normalt.

Håret tror jeg de fleste foretrekker med litt lengde.

Underhake tror jeg ikke er turn-on direkte.

Skrevet

Jeg er heller ikke gutt, men siden vi er inne på Kvinneguiden tillater jeg meg å komme med et hjertesukk allikevel.

Synes noen er overdrevent opptatt av utseende her inne for tida.

• Liker 4
Skrevet

Mest mulig naturlig; både når det gjelder sminke og hårfarge.

Være feminin er viktig, og bruke klær som er dertil kledelige.

Moteklær eller merkeklær har aldri imponert meg.

Men jeg vet at mange kvinnfolk er opphengt i det dessverre.

Helt kort hår er forøvrig ikke feminint i mine øyne.

Gjest Rastl0s
Skrevet

Mye eller lite sminke?

Langt eller kort hår?

Lite. Øyesminke er fint om det er litt, men ikke overdrevet. HATER når huden ser helt matt og unaturlig ut etter kremer og pudder og det som er.

Langt hår.

Har ikke tenkt over det, men er forskjell på VELDIG og litt.

Det hu liker å gå i. Kle seg for anledningen? Hjemme kunne hun gått naken eller i joggebukse/shorts om hu vil.

Skrevet

Jeg merker meg at gutter alltid sier de foretrekker naturlige jenter uten mye sminke osv, me det viser seg jo likevel gang på gang at de som får mest oppmerksomhet er de som er stikk motsatt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg merker meg at gutter alltid sier de foretrekker naturlige jenter uten mye sminke osv, me det viser seg jo likevel gang på gang at de som får mest oppmerksomhet er de som er stikk motsatt.

Da tenker du hvordan det er ute på byen/fest i fylla.

Og der kan selvfølgelig sminke og klær fungere som "fluefanger" ;)

Men det blir en sær situasjon iforhold til i hverdagen.

Skrevet (endret)

Mye eller lite sminke?

Langt eller kort hår?

Foretrekker at jenta sminker seg etter prinsippet "jeg sminker meg litt siden jeg må". Det gir som regel best resultat. Og ja, jeg foretrekker det mer enn uten sminke så det er klarert.

Underhake er no go, da er det tydelig at man ikke kan ta vare på kroppen sin. Sier jo seg selv at det ikke er noe fint, samme gjelder jo for menn.

Hår: Lengde bør være til haka elle lengre.

Klær: Sålenge det ikke er nedslitt eller joggebukse er stort sett det meste greit. Behøver ikke være siste skrik, det har jeg ikke på meg selv heller. Dessuten - Man skiller seg ikke ut når man går i siste skrik.

Og ja, hvorfor ikke gutter går etter slike jenter på byen? To grunner

I) De brukere å være mer prippen enn de som har for mye sminke og er ute hver helg => Man kan ikke komme med like mye fyllevas. Disse jentene stiller ofte andre krav

II) Har inntrykk av at det er ofte opptatt

Edit: Edit i kursiv

Endret av Dreaming
Skrevet

Mye eller lite sminke? Lite

Hvordan sminke synes dere ser best ut? Naturlig sminket

Langt eller kort hår? Langt. Mer å kose med.

Er det skikkelig stygt om jenta har underhake?Hva mener du med underhake? Mener du liten dobbelthake? Det er jo mange som har det, så det tror jeg ikke at jeg legger merke til så mye.

Hvilke klær synes dere ser best ut? Moteklær eller hva slags type klær? Klær som kler kroppsfasongen hennes. Hun må være komfortabel i klærne hun går med. Liker ikke vestkantberte-stil, men heller ikke burugle.

Skrevet

Jeg liker det naturlige.

Et vakkert og naturlig ansikt med halvlangt (blondt..?) hår.

Ikke det at jeg digger sylfider, men dobbelthake byr meg direkte imot.

Halsen skal ikke være strukket heller, men mennesket må se tildels sunt ut!

Du ser jo fort om en person sitter inne 24/7 :P

Det viktigste er at du har en kroppsholdning som faller seg naturlig, oppegående og bestemt.

Sminke er forsåvidt greit, men det er et tema jeg har null greie på og ikke vil utale meg noe særlig om ;-)

Skrevet

Ei løs joggebukse kan forsåvidt være like sexy som ei trang olabukse :)

Skrevet

<diverse fjask>

Jeg foretrekker skuldrer. Og biceps.

Skrevet

Jeg liker det naturlige.

Et vakkert og naturlig ansikt med halvlangt (blondt..?) hår.

Ikke det at jeg digger sylfider, men dobbelthake byr meg direkte imot.

Halsen skal ikke være strukket heller, men mennesket må se tildels sunt ut!

Du ser jo fort om en person sitter inne 24/7 :P

Det viktigste er at du har en kroppsholdning som faller seg naturlig, oppegående og bestemt.

Sminke er forsåvidt greit, men det er et tema jeg har null greie på og ikke vil utale meg noe særlig om ;-)

Altså, en langlemmet og slank blondine som trener jevnlig? :gjeiper: Du vil ha kremen av kremen?

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Ja, akkurat det der det er underlig. :gjeiper:

De mener at de liker kvinnene som er flinkest til å sminke seg, ikke med "minst mulig" eller "naturlig" sminke. Er helt utrolig hvor usynlig sminke kan bli, selv med masse, masse sminke. Tror heller ikke mange menn forstår hvor mange forskjellige sminkepodukter det finnes i alle varianter.

Skrevet

Faller pladask dersom jeg ser en jente i klassisk klesstil. Er spesielt svak for trenchcoats. :rodmer: På den annen side liker jeg også "rocka" klesstil. (Sånn som NozMonster har på de siste bildene sine :Hehe: )

Når det gjelder håret har jeg et par bittesmå, ubetydelige preferanser: Gjerne pin-up hår eller emohår ( :sjenert:).

Sminke bør helst være naturlig, men må innrømme at det ikke er direkte stygt med mye sminke heller. Går mer på helheten. Satt på spissen: Dersom hun er platinablond, har silikonpupper, går slutty kledd og i tillegg har flerfoldige lag med sminke, er ikke det å foretrekke.

Skrevet

Altså, en langlemmet og slank blondine som trener jevnlig? :gjeiper: Du vil ha kremen av kremen?

Her skummer vi kremen av fløten!

Hehe, nei, egentlig ikke, skrev aldri at hun måtte være tynn og atletisk, bare hu ikke ser utpreget dvask ut!

Små, som i lave, jenter stiller høyt i kurs...

Skrevet

Jeg foretrekker egentlig jenter som føler seg naturlig slik de er, uansett om de er oppdollet, sminket eller hva det måtte være. Greit, jeg foretrekker kanskje langt hår, men det betyr ikke at jeg ikke kan bli over gjennomsnittet interessert i en kvinne med kort hår også.

Det er lettere å si hva jeg ikke liker enn hva jeg liker, rett og slett. Vær slik DU trives best og føler deg naturlig, da kommer iaffal jeg mye lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...