AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har nylig blitt singel etter et langt forhold, bruddet var greit, men jeg er jo helt ute av trening når det gjelder flørting og dating. Da jeg traff eksen min var vi studenter, møttes på fest og bare fortsatte å være sammen til det skar seg etter mange år. Jeg er sikrere på hvem jeg er og hva jeg ønsker av et forhold nå, så føler på mange måter jeg er klar for å gå videre, og håper jeg kan oppleve et forhold med en jeg passer bedre sammen med enn eksen. Samtidig har jeg det travelt med andre ting, og ønsker i utgangspunktet ikke å bruke mye tid på å fly på byen eller nettdating o.l - jeg ønsker rett og slett ikke å bli desperat eller fokusere for mye på å finne kjæreste. Håper vel egentlig mest på å slå meg til ro med meg selv, og at "den rette" plutselig kan dukke opp en dag likevel. Men dere andre som var single, kanskje i slutten av 20-midten av 30-årene, hvordan gikk dere fram?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Jeg tenker at dersom du er en aktiv jente med et åpent sinn, så treffer du sikkert noen i din omgangskrets eller gjennom andre aktiviteter/jobb. Ikke stress med det. Evt. kan du bruke så mye tid du vil på nettdating. Du trenger ikke gå på date med så mange. Vær skikkelig kresen! Og, det er ikke så ille å være singel en stund etter et langt forhold. Finn tilbake til deg selv og nyt livet! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå