Gå til innhold

Valentines day

Gjest 89-modell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen som er ute kl 11 på en tirsdag? Isåfall er jeg med :fnise:

Her jeg bor så. Jeg skal på noe som så fint kalles "anti valentines ball". Det kommer til å være oppmøte på rundt 1200 (single og nedtrykte) mennesker, så dette kan bli spennende!

Men for å ikke være helt deprimerende i en ellers koselig tråd kan jeg si at jeg har vært en del av litt valentinesromantikk i dag. Kjærsten til en jeg bor med bor i en annen by, så jeg hjalp henne med overraskelsen. Hun bestilte pizza til kjæresten hvor pepperonien var forma som et hjerte, og jeg henta den for henne og overrakte budskapet. Det var hyggelig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blomster og sjokolade, som vanlig :rodmer:

Og så hadde han vaska og ryddet huset når jeg kom hjem + at han hadde laget middag. Det er en hyggelig overaskelse med en liten baby i hus :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer ikke. For meg er valentindagen en dag uten særlig mening, som kun er skapt for at handelstanden skal tjene enda mer penger. Hver dag er til å feire kjærligheten, derfor ser jeg ingen grunn til å kaste meg på denne skikken.

Mvh Yvonne :heiajente:

Hvis du feirer hver dag, men ikke i dag, så lar du jo valentindagen vinne? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du feirer hver dag, men ikke i dag, så lar du jo valentindagen vinne? :gjeiper:

Poenget er vel at jeg ikke ser poenget med dagen i seg selv, da man kan feire hvilken som helst annen dag. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du russisk siden du vet om den?

Nei, jeg plukket opp tradisjonen av en engelsk kompis. Passer oss glimrende da vi begge elsker pannekaker. Poden har bestilt med is og jordbær i år... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...