Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitte hjemme og se Prison Break!

Tenkte å finne på noe, men er dårlig, så blir sofakos!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en mms med bilde av pikken til en jeg roter litt med, det får holde, resten av dagen blir det film og klesvask :D

• Liker 1
Skrevet

Alene, siden "kjæresten" er bort reist :(

Men sendte han ett skittent valentinesday bilde i dagtidlig, og det ble veeeeldig godt mottatt :sjenert::rodmer:

Skrevet

Han feirer ikke, men i går kom han med blomster og gave :rodmer: Fordi han visste jeg ville sette pris på det.

Jeg vet ikke åssen jeg skal feire...Har satt frem oljer og lys ved boblebadet, skal kjøpe hans favoritt kake, og som gave... Æsj han sa han ikke brydde seg...

Så jeg har kommet opp med en flott gave.

http://www.youtube.com/watch?v=_6lstWhT0Oc&feature=related

Skrevet

Alene.

Jobber overtid. Og når jeg kommer hjem så skal jeg ta meg en dusj, og så skal jeg spise. Og så legge meg.

• Liker 3
Gjest 89-modell
Skrevet

Høres ut som de fleste ikke legger sååå mye i det som oss ;-)

Her skal den feires med roser, tenkte roser utenover sengen på hvitt pledd, levende lys, biffmiddag, sjokoladefondant med vaniljeis og jordbær til dessert, litt vin til meg , og en liten gave :-)

Skrevet (endret)

Kjæresten min er den minst romantiske personen på planeten, men han overgikk seg selv i dag når jeg fikk stor blomsterbukett med bamse levert på jobben. Alle kollegaene mine var såå misunnelige :gjeiper:

Søten!

Endret av Gummiloppa
  • Liker 3
Gjest 89-modell
Skrevet

Kjæresten min er den minst romantiske personen på planeten, men han overgikk seg selv i dag når jeg fikk stor blomsterbukett med bamse levert på jobben. Alle kollegaene mine var såå misunnelige :gjeiper:

Søten!

Så koselig da :)

Det fikk en kollega her også, stor rose-bukett, han jobber borte..

Skrevet

Hjerte formet matpakke til han, alt var hjerteformet, med msse godt oppi.

En forandring fra dei vanlige tre slitne skivene han bruker.

Fikk blomster på søndag, så ble enig i at det holdt.

Kose oss forran tv`n mens vi holder hender ;P

Skrevet

er det egentlig noe å ferie? forstår meg ikke å all denne feiringa som skal pågå hele tida. valentines, jul,bursdager, årsdager. huff

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk roser på døra! :rodmer::strix:

• Liker 2
Skrevet

er det egentlig noe å ferie? forstår meg ikke å all denne feiringa som skal pågå hele tida. valentines, jul,bursdager, årsdager. huff

Fordi det er koselig vel :happy:

• Liker 2
Skrevet

Elsker en unnskyldning for å gjøre noe litt ekstra.

Litt enklere på en dag som f.eks valentinesday :D

Gjest Nuppdupp
Skrevet

heldig dere! aldri i mitt liv fått noe blomster eller noe på denne dagen

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg forventet ingenting fra min kjære, men våknet til den fineste sms´n. Blandt alt det søte og fine, skrev han "gleder meg til å tilbringe fremtiden sammen med deg :rodmer:

Må si jeg smelta en god del da :rodmer::rodmer:

Han kommer på besøk til meg i helga, så... ja. Han blir hvertfall glad da for å si det sånn :sengekos:

Endret av Linber
Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg sitter hjemme å trykker på pcen. Må ut med bikkja, men ellers blir jeg nok sittende her å glo resten av kvelden.

Sitter å lurer på om jeg skal bake en kake eller noe slikt, men har ikke helt mestemt meg for om jeg gidder :fnise:

Ikke noe roser og romantisk middag her i gården nei.

Skrevet

Feirer ikke så jeg ser på serier nå, men samboeren min gir meg alltid blomster. Fikk en nyyydelig blå orkide og to roser idag!

Skrevet

Jobbe, har et prosjekt som skal leveres om to dager :sukk: Fikk blomster og trøstegodteri da han kom hjem idag da, og så skal han lage middag slik at vi kan spise en god middag før jeg må inn og gro på dataen igjen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...