sola89 Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 God morgen alle sammen Jeg har veldig uregelmessig mens, hadde den sist i november. Har den siste tiden hatt noen tegn på at jeg kanskje kan være gravid, ømme bryster, vondt nederst i magen, spesielt på sidene(?), akutt sulten flere ganger om dagen osv. Så idag tenkte jeg at jeg skulle ta en graviditetstest, testen viste negativt. Men urinen min var veldig "tykk", så nesten ut som tropisk nektar. Noen som vet hva dette kan være? Håper på svar!
Galadr1el Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Mørk urin er ofte et tegn på dehydrering. Og morgenurin er ofte mørk pga at man ikke som regel ikke drikker så mye på natten. Kanskje noen andre kan svare på om dette vil ha innvirkning på en test? Håper det klaffer for deg snart! 1
Athene Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Høres ut som om du drikker alt for lite vann. Det er også normalt at urinen er ekstra mørk om morgenen. Det er i alle fall ikke symptom på noe som helst. Symptomene du beskriver kan ha sammenheng med dine uregelmessige sykluser, det høres ut som om hormonene er på tur. Kontakt fastlegen, og få henvisning til gynekolog, så får du oppfølging på om alt er i orden. I det man kjenner symptomer på graviditet har man også nok HCG i urinen til at en test på så konsentrert urin ville vist positivt, så når testen var negativ er du nok ikke gravid. Med så uregelmessige sykluser er også sannsynligheten for graviditet veldig liten, du du neppe har eggløsning.
sola89 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2012 Takk for svar Skal ta kontakt med min fastlege idag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå