AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #1 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg og mannen min fantaserer om å kjøpe oss en gammel gynekologstol, slik at han kan være gynekolog og jeg pasient. Noen som vet hvor vi får tak i en slik? Evt noen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 14. februar 2012 #2 Del Skrevet 14. februar 2012 nå kaster jeg bare ut et forslag men prøvd eBay eller lignende steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #3 Del Skrevet 14. februar 2012 Fra 1920-tallet: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32896784 Lagt ut i dag: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32861231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #4 Del Skrevet 14. februar 2012 hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensi Skrevet 14. februar 2012 #5 Del Skrevet 14. februar 2012 Ho ho...kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 14. februar 2012 #6 Del Skrevet 14. februar 2012 Høres utrolig fasinerende ut! Men jeg syns de bøylene er vonde under knærne, så det måtte vært ekstra "padding" hvis jeg skulle holdt ut Have fun!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I-AM-Nicole Skrevet 15. februar 2012 #7 Del Skrevet 15. februar 2012 haha Stilig. Kult å se at enkelte drar den ut slik for sexlivet sin del. Creds =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 15. februar 2012 #8 Del Skrevet 15. februar 2012 Er det bare jeg som føler meg skikkelig usexy i en gynekologstol? Men, whatever floats your boat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #9 Del Skrevet 16. februar 2012 Er det bare jeg som føler meg skikkelig usexy i en gynekologstol? Men, whatever floats your boat. Jeg føler meg mer nervøs og totalt "avsexet". Men have fun! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå