Magetaske Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Er det noen her som har kjøpt Cheap Monday bukser og vet sånn ca hvilken størrelse det tilsvarer i XS/S/M/L/XL osv? Har desverre ikke målebånd tilgjengelig, og vil såå gjerne bestille nåå!:D Setter stor pris på svar:)
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 De fleste nettbutikker har størrelsesguider Hvor du kan finne ut av det. Ville bare si ifra at det er lurt å velge en størrelse større i cheap monday.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 De fleste nettbutikker har størrelsesguider Hvor du kan finne ut av det. Ville bare si ifra at det er lurt å velge en størrelse større i cheap monday. Jeg gjorde dette fordi de fleste på siden anbefalte det, men endte da opp med en bukse som var for stor i livet Dette var en dongeribukse da, så de pleier jo også å utvide seg litt når man bruker dem.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Jeg må ned en størrelse i de stretchy high-waisted skinny jeansene. Det er litt vanskelig å si hvilke størrelser som tilsvarer andre størrelser i den type bukser, det kommer an på passform og din fasong. Det er vel nesten ingen bukser som finnes i str. S/M/L uansett, så du burde bare lære deg tallstørrelsen din ved å prøve ulike buksemerker. Jeg bruker mindre tallstørrelse enn bokstavstørrelse, fordi bukser ofte er stretchy eller vier seg ut.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har alt fra 29 til 31 i cheap monday så syns det er veldig vanskelig å svare siden str varierer så mye.
FantasDick Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Jeg synes de er helt normale i størrelsen. Bruker 25 i bl.a Cheap Monday, Nudie, Levis og Diesel. Det er vel en XS, selv om det varierer litt fra merke til merke.
Magetaske Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2012 Tusen takk for svar Har bestilt meg 2 stk bukser nå, og venter spent på om de vil passe. Dessuten hadde de bare igjen 32 i lengde, og jeg er 170 høy.. iik, men har hørt 34 er sykt lange, så vi får bare se!
FantasDick Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har et par fra Cheap Monday i 34", men de er veldig lange - skulle nok hatt 32". Jeg er er 164 cm med lange bein.
Tbag Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Jeg er fan av buksene! sitter alltid supert og kan bruke leeenge før de blir slitt mellom låra Seriøst? Når skal dere holde opp med denne spammingen av kvinnemote?! TS spør ikke om tips til bukser, men om ett konkret merket. Buksen som er linket til er jo heller ikke i nærheten av hva TS er ute etter! Dra med dere de kjærring klærne deres til et annet forum!!! Eller, ihvertfall ta de med til tråder der det kan være relevant! 4
Lurken Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 Jeg bruker 26 i de med stretch, og får på meg et par i 26 på bikbok også. Til vanlig bruker jeg S eller 36 i andre klær. Men synes det varierer veldig hos CM. Har også et par i 29 som er trange, men de er ikke stretch i.
sjøge Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 Seriøst? Når skal dere holde opp med denne spammingen av kvinnemote?! TS spør ikke om tips til bukser, men om ett konkret merket. Buksen som er linket til er jo heller ikke i nærheten av hva TS er ute etter! Dra med dere de kjærring klærne deres til et annet forum!!! Eller, ihvertfall ta de med til tråder der det kan være relevant! VELDIG ENIG!!!!! 1
Gjest Iah Skrevet 17. februar 2012 #12 Skrevet 17. februar 2012 Tråden er ryddet for reklame. Iah, mod
Gjest mari kontrari Skrevet 17. februar 2012 #13 Skrevet 17. februar 2012 Syns selv cheap monday er litt større i str. Bruker 26 i cm sin od black (tror det er det modellen heter, den har i hvertfall høyt liv, og er i svart dongeristretch), mens jeg har en HM-bukse i 28, måtte ha 29 i jeans fra JC (husker dessverre ikke merke). Denne cheap monday modellen går også ut litt, er faktisk blitt litt stor nå, selv om jeg faktisk er gått litt opp i vekt. Men det er selvsagt litt variasjon i buksemodeller, så det kan være tilfeldig at jeg har opplevd det sånn.
FantasDick Skrevet 18. februar 2012 #14 Skrevet 18. februar 2012 De stretchy jeansa fra CM går veldig mye ut forresten - har en (ny) her nå som er blitt helt forferdelig stor! Har ikke gått ned i vekt etter det jeg vet, heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå