-ida- Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Er så i tvil om vi skal tilbringe natten etter bryllupet på hotell eller om vi skal bare sove hjemme. Hva skal dere gjøre og hvorfor?
Grooo Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Vi tok et vanlig rom på et hotell, fordi vi giftet oss på hjemstedet vårt (er fra samme sted begge to) og ellers måtte overnattet hos en av foreldrene... Vanlig hotellrom holdt for oss, så sparte vi litt penger som vi heller brukte opp på en langweekend i Glasgow senere på høsten...
zmurfette Skrevet 7. januar 2004 #3 Skrevet 7. januar 2004 Vi skal sove hjemme på bryllupsnatten. En del grunner til det: 1) Vi reiser mye i jobben begge to, synes ikke det er stas å bo på hotell. 2) Vi sparer pengene og bruker de på en suite i Las Vegas på bryllupsreisen istedenfor (da må vi jo bo på hotell uansett, så...) 3) Jeg er ikke noe glad i å pakke og da slipper jeg å tenke ut hva jeg skal ha på meg dagen etter, hvordan jeg skal få transportert brudekjolen hjem osv. 4) Kanskje viktigst av alt: Ingenting slår sengen hjemme!
Anki1971 Skrevet 7. januar 2004 #4 Skrevet 7. januar 2004 Vi overnatta i suite på hotell. Litt luksus i forhold til å være hjemme på bryllupsnatta da :D
Arwen Skrevet 7. januar 2004 #5 Skrevet 7. januar 2004 Vi skal ha suite, mest fordi det er inkludert i prisen, men også fordi da kan vi låne bort leiligheten vår den natta.
April Skrevet 7. januar 2004 #6 Skrevet 7. januar 2004 Vi skal sove der vi skal ha selskapet, det er et ekstra fint og stort rom! Men ingen suite da..
Tosca Skrevet 7. januar 2004 #7 Skrevet 7. januar 2004 Vi har bestilt brudesuite på hotell. Skal bli deilig å trekke seg tilbake og bare være oss to. Hjemme har vi en sønn og min mor den natten. De klarer seg nok uten oss.
Isiselin Skrevet 7. januar 2004 #8 Skrevet 7. januar 2004 Vi skal bo på hotell den natten og jeg skal ha hotellrommet natten før bryllupet. Vi skal gifte oss på hans hjemsted og jeg har ikke lyst å ha bryllupsnatten i hans hus og med tanke på natten før bryllupet vil jeg følge tradisjonene og overnatte et annet sted enn han gjør så da blir det sånn... Men noe suite tror jeg ikke det blir, tror ikke egentlig de har noen suite heller på det hotellet...
-ida- Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2004 Det virker som de fleste skal bo på hotell, kanskje vi får bestille vi også. Det er ikke så sts og legge seg hos mor og far den natten.
Lilletrollet Skrevet 7. januar 2004 #10 Skrevet 7. januar 2004 Vi hadde suite på Refsnes gods i Moss! Hvis det er noen som bor i nærheten,som ikke vet hvor de skal tilbringe natten,så anbefaler jeg refsnes gods!! Klem lilletrollet
jea Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 Vi skal holde selskapet på losby gods og derfor overnatter vi der ..Hotell der også..Gjester sover over der også...
Gjest Tabby Skrevet 7. januar 2004 #12 Skrevet 7. januar 2004 Vi har lyst til å overnatte på hotell. Når vi gifter oss har vi bodd i eget hus i to og et halvt år og da er det liksom ikke like stas å sove der... Men noen suite tror jeg ikke det blir, det holder med et vanlig hotellrom for oss.
nessi Skrevet 8. januar 2004 #13 Skrevet 8. januar 2004 Det eneste jeg vet er at vi ikke skal overnatte hjemme. Hvor jeg skal sove vet jeg imidlertid ikke, for det vil ikke min kjære fortelle.
Gjest Tex Skrevet 8. januar 2004 #14 Skrevet 8. januar 2004 Vi skal sove i brudesuiten på Losby Gods.
Cajsa Skrevet 8. januar 2004 #15 Skrevet 8. januar 2004 Vi skal sove borte, grunnen er vel mest at vi vil ha en annerledes natt. Tror det blir på hotell, men vet ikke hvilken. Herlig å våkne til ferdig frokost.... Og kanskje et sted med spa.... Hmmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå