Gå til innhold

Leter etter en nude, skimrende leppestft/lipgloss.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag? Den må være dekkende dvs. ikke la leppene skinne igjennom. Brukte to fra loreal som het Glam Shine nude crystal og nude pearl men disse gikk self ut av produkjon. Fant noen i samme merke og i nye nudefarger på Nelly.com som jeg har bestilt og er ganske spent. Liker de som er nøytrale dvs ikke med rosaskjær eller er for gule.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elf har en som er helt ok. Og veldig billig. 30kr tror jeg.

Skrevet

Noen forslag? Den må være dekkende dvs. ikke la leppene skinne igjennom.

Leppene SKAL skinne gjennom en nude leppestift. Nude lepper betyr i bunn og grunn nakne lepper (altså at leppene ser usminket ut, ikke at de har samme farge som resten av ansiktet). Du kan leke med ulike nyanser og på denne måten skape en ny leppefarge som fremdeles ser naturlig ut, men den skal ikke dekke over dine naturlige lepper.

Personlig er jeg veldig glad i MAC lipglass i C-thru, men den forutsetter at du har en del farge på leppene i utgangspunktet. Denne er lys, lys ferskenbeige, og er avhengig av en relativt sterk rødlig/rosa leppefarge under. Den kan kanskje være noe for deg hvis du har så sterkt fargede lepper at du vanligvis opplever at de skinner gjennom leppestifter :)

Skrevet

Ja jeg har ganske røde lepper og føler meg finere med litt blekere lepper. Men de må ikke bli for lyse, da får man dekkstiftlooken og man ser bare tacky ut. Liker nøytral beige med shimmer. Slike glosser/leppestifter funker ikke hvis de ikke dekker, da kan jeg like gjerne la vær.

Skrevet

Jeg bruker MAC sin pretty please leppestift og syns den er fin. Den skinner gjennom, men jeg klapper ofte bittelitt mousse-foundation fra maybelline på leppene først (jeg har røde lepper naturlig).

Ellers henger jeg meg på C-thru som nevnt ovenfor.

Skrevet

Elf har en som er helt ok. Og veldig billig. 30kr tror jeg.

Kan du poste link? Har bestilt en derfra men den kunne like gjerne vært dekkstift.

Skrevet

Jeg er fornøyd med Sisley sin phytoshine lipstick i nude, samt den nyeste sommerkolleksjonen til Chanel sin nude leppestift. Husker ikke nummeret nå, men den er veldig flott.

Gjest "gjest"
Skrevet

Gosh Darling og MAC Creme de Nude er mine favoritter.

Skrevet

Har ikke sett at Gosh har noen skimrende nudefarger jeg da... Macs creme de nude syns jeg ser for matt og lys ut...

Gjest "gjest"
Skrevet

Skimrende nude har jeg ikke sett, men Gosh er 50-talls "blekrosa" og så har de en i "latte" som er som kaffe latte. Lebestifter.

Skrevet

Jeg er fornøyd med Sisley sin phytoshine lipstick i nude, samt den nyeste sommerkolleksjonen til Chanel sin nude leppestift. Husker ikke nummeret nå, men den er veldig flott.

Får man tak i den fra Sisley i norge/norske nettbutikker? Skal sjekke parfymerier for den fra Chanel :)

Skrevet

Men har du sett på leppestiftene til loreal? Nå har jeg ikke numrene i hodet, men de har 2 nude leppestifter med litt shimmer i som enda er i stortemanget deres. Kan sjekke opp nr for deg senere om du vil det :)

Skrevet

Jeg har nok ikke sett den i nettbutikk, jeg har kjøpt min p. koch i bergen.

Men mac sin patisserie er også ett alternativ med litt glans i.

Skrevet

Bare Minerals har en som heter Lip Buxom Katie. På meg blir den ganske dekkende etter noen lag. Veldig fin.

Skrevet

Beklager liquorice, jeg leste feil i hovedinnlegget og trodde den ikke skulle være dekkende :S Da kan det være sisley og chanel sine blir for sheer for deg. Men jeg skal sjekke opp i L'oreal for deg :) maybelline har også kommet med en nyere serie innenfor leppesiftene sine som har litt glans i seg, kanskje 602 eller 716 kan være ett alternativ der (lys gjennomsiktig rosa hyllster på disse leppestiftene)

Skrevet

Takk, nei er de "sheer" kan jeg like gjerne gå uten. Da blir jo min naturlige leppefarge bare fremhevet og jeg får enda rødere lepper.. Fant 2 stykker i Glam Shine Loreal på Nelly. Det så ut som nye nudefarger. Spent :)

http://nelly.com/no/skj%C3%B8nnhet-kvinne/skj%C3%B8nnhet/makeup/lor%C3%A9al-paris-2219/glam-shine-208460-2761/

http://nelly.com/no/skj%C3%B8nnhet-kvinne/skj%C3%B8nnhet/makeup/lor%C3%A9al-paris-2219/glam-shine-208460-2757/

Spørsmålet er bare om de er dekkende da. Kommer nok i posten før helga.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis du vil unngå at din egen hudtone skinner gjennom kan du jo bare pudre ned leppene? =)

Skrevet

Ja gjør det hjemme, man kan ikke gå rundt å pudre leppene hele dagen. Er typen som spiser leppestift og må påføre ny hele tiden f.eks på jobb. Frisker opp sikkert 10 ganger i løpet av en jobbdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...