Gå til innhold

Utsendelsesdato for innbydelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er for tidlig å sende ut invitasjoner den 15 april når vi skal gifte oss 14. august?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det. Vi skal også sende ut innbydelsene ca. 4 mnd før. Vi gifter oss i starten av sommerferien og mange må reise et stykke for å komme på bryllupet. Da synes jeg det er greit å la folk få vite om bryllupet (kanskje) før de har "spikret" sommerferien og at de kan bestille reise i god tid.

Skrevet

Nei, synes da ikke det...

14. august er jo fremdeles i ferien for de som går på skole og sånn, så det er sikkert kjekt å få vite om slike ting i god tid. Hadde i alle fall jeg satt pris på!

Skrevet

absolutt ikke! Når dere planlegger bryllup sånn i ferien er det bare greit å få den tidlig!

Skrevet

Fin dato....(min bursdag)

Vi har snakket om å sende våre i begynnelsen av april med svarfrist i midten av mai. Men alle våre gjester har fått forhåndsvarsel, så de er klar over datoen! Men jeg synes ikke det gjør noe å sende de så tidlig, hvis dere har mange tilreisene kan det jo hende enkelte lenger opp sommerferien litt anderledes. Så send de da du, hvis dere vil det!

Skrevet

Send fire mnd før du hvis du vil! :wink:

Vi sender tre og en halv mnd før.

Skrevet

Vi sender ut i feb,3mnd før..Kan vel sende de når du føler for det

Skrevet

Vi kommer også til å sende ut innbydelsene ca. fire måneder før fordi vi gifter oss i juli.

Tror nok alle gjestene har fått muntlig beskjed allerede, men det er greit at de får den ordentlige bekreftelsen i god tid, synes vi.

Skrevet

Vi kommer også til å sende ut innbydelsene ca. fire måneder før fordi vi gifter oss i juli.

Tror nok alle gjestene har fått muntlig beskjed allerede, men det er greit at de får den ordentlige bekreftelsen i god tid, synes vi.

Skrevet

Det skal da vel gå helt fint :wink:

Jeg regner med vi sender ut ca. 2 1/2 - 3 mnd før, men alt avhenger jo når du skal gifte deg. Hadde det vært sommerferie "mellom" hos oss også, så ville jeg også ha sendt ut mye tidligere :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi kommer mest sannsynlig til å sende dem ut før påsken, etter som folk allerede har begynt å spørre om dem og vil gjerne booke flyreiser, hotell o.l. Synes opprinnelig det burde holde med tre måneder før og jungeltelegrafen har jo vært aktiv, men de er jo allerede trykket opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...