Gå til innhold

hyssing rundt penis og ballene - trygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig å ta en skolisse og snurre 4 -5 ganger rundt penis og ballene, innerst, slik at ballene ligger fremover mot penis, hvis hyssingen ikke er veldig stram, men bare sånn passe. At skolissen strammer slik at ballene går litt fremover på kuken?

Skrevet

Hvorfor vil du/dere gjøre det?

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Så lenge du har ok blodgjennomstrømning/ikke gjør det så sinnssykt lenge av gangen, så er det overhodet ikke noe farlig.

Skrevet (endret)

------ slettet --------

I know. :)

Er bare nysgjerrig siden jeg aldri har hørt om det før.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Ser noen reagerer på det ts spør om, å lurer på hvorfor h*n skal gjøre det. Ingen av oss har noen rett til å dømme ts for disse tankene/ ønskene.

Dette er ikke det værste jeg har hørt om, å jeg antar at ts har lyst til å prøve ut grenser seksuellt. Ikke noe galt i det så lenge ingen lider av det.

• Liker 5
Skrevet

Ser noen reagerer på det ts spør om, å lurer på hvorfor h*n skal gjøre det. Ingen av oss har noen rett til å dømme ts for disse tankene/ ønskene.

Det var jeg som spurte om hvorfor, rett og slett fordi jeg lurte.

Jeg dømmer da ikke og beklager hvis det virket slik.

• Liker 3
Skrevet

Det var jeg som spurte om hvorfor, rett og slett fordi jeg lurte.

Jeg dømmer da ikke og beklager hvis det virket slik.

Det virket ikke slik. Jeg lurer også. Hvis jeg aldri hadde hørt om noen som puttet en finger i rumpa før hadde jeg jo også lurt på hvorfor man gjorde det. Man lærer jo av andres erfaringer også.

• Liker 1
Skrevet

Det virket ikke slik. Jeg lurer også. Hvis jeg aldri hadde hørt om noen som puttet en finger i rumpa før hadde jeg jo også lurt på hvorfor man gjorde det. Man lærer jo av andres erfaringer også.

Takk skal du ha. :)

Jeg lurer fremdeles på hva som er greien med hyssingen (og igjen, uten å være dømmende, bare nysgjerrig).

Om ingen ønsker å forklare det så er det helt greit. Jeg MÅ ikke vite det. ;)

• Liker 1
Skrevet

Uten at jeg er verken ts eller mann så er det jo ganske vanlig med penis ringer da, som og går på å stramme rundt penis. Jeg googlet ”tau rundt penis” og det kom opp 4 640 resultater, googlet jeg hyssing rundt penis kom det opp 72 300 resultater..

Dette kom opp på klara klok: Det er mange gutter og menn som bruker en penisring når de har sex eller når de onanerer. Dette en en ring som tres over penis og plasseres rundt roten av penis. Den fungerer på den måten at penis blir litt stivere og større, og hodet blir mer følsomt.

Når du tar et tau rundt, vil du få den sammen effekten.

Det går også an å bruke et hårstrikk.

Du må imiderltid være forsiktig slik at du ikke skader deg selv. Det må ikke bli for stramt.

Hilsen helsesøster..

Som sagt nå vet ikke jeg hvorfor akkurat ts gjør det, men dette kan være en grunn.

• Liker 3
Skrevet

Hvis det er penisring ts trenger info om, så bør h*n kikke litt her.

Skrevet

Du må imiderltid være forsiktig slik at du ikke skader deg selv. Det må ikke bli for stramt.

Hilsen helsesøster..

Som sagt nå vet ikke jeg hvorfor akkurat ts gjør det, men dette kan være en grunn.

Nei det er ikke så veldig stramt. Men kan huden på pungen bli "løs" av slikt, på en måte at den blir litt større rundt, og at huden ikke sitter like stramt som før?

Jeg er forøvrig veldig atletisk, og lurer egentlig på om småtykke pesoner har lettere for å få slike problemer enn atletiske og slanke.

ts

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe seg en penisring?

Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe seg en penisring?

Er vel ikke sikkert at den er stram nok da, eller at stillingen på kuken og ballene blir det samme med penis ring som med hyssing..

Skrevet

Det er vel ellers en bdsm-syssel det der. Det er noe med å pine og plage de oppspente ballene og en penis som holdes stiv uansett. Du får google litt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ellers en bdsm-syssel det der. Det er noe med å pine og plage de oppspente ballene og en penis som holdes stiv uansett. Du får google litt :fnise:

Neei, det synes jeg egentlig ble småfeil. Det er bare deilig, og jeg liker ikke smerte og plaging og slikt. ts

Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Uten at jeg er verken ts eller mann så er det jo ganske vanlig med penis ringer da, som og går på å stramme rundt penis. Jeg googlet ”tau rundt penis” og det kom opp 4 640 resultater, googlet jeg hyssing rundt penis kom det opp 72 300 resultater..

Dette kom opp på klara klok: Det er mange gutter og menn som bruker en penisring når de har sex eller når de onanerer. Dette en en ring som tres over penis og plasseres rundt roten av penis. Den fungerer på den måten at penis blir litt stivere og større, og hodet blir mer følsomt.

Når du tar et tau rundt, vil du få den sammen effekten.

Det går også an å bruke et hårstrikk.

Hilsen helsesøster..

En mann som bruker tau må da ha en gigantisk penis. Et tau har andre dimensjoner enn en snor for eksempel :fnise: .

Endret av Belladonna
Skrevet (endret)

Du må selvfølgelig være forsiktig, men bruker du sunn fornuft så er dette helt greit (så sant partner samtykker, så klart).

Tørr jeg forresten foreslå at du binder den andre enden til ankelen din og tar en liten rusletur rundt i huset? ;-)

Trenger du noen 'bruker-tips' så bare ta kontakt med meg TS.

Endret av AnitaB
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Spørsmål vedrørende moderering kan tas på PM eller i egen tråd på egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Skrevet

Hmm... Kanskje tryggere med bruk av en penisring. Men det er hver sin smak - kan få brannsår om det sklir frem og tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...