AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 For va 3 år siden holdt jeg på med en fyr, han ga da klart beskjed om at vi aldri kunne bli sammen. Da hadde jeg allerede fått litt følelser for han, men det gikk over etter hvert. Jeg kuttet kontakten med han en stund, men etter noen måneder møttes vi og begynte å fortsette med rotinga. Jeg hadde ikke noe følelser for han lenger annet enn vennskapelige, så det gikk fint i starten. Men etter hvert så begynte han å innvolvere meg i mer enn bare puling. Han inviterte meg med på kino, jeg møtte venner, ble med på fester og etter hvert møtte jeg MOREN hans. Da trodde jeg at han kanskje hadde forandret mening, men eg spurte aldri om det, men jeg begynte å få følelser igjen, så da tok jeg litt avstand. Omtrent samtidig begynte jeg å date en annen fyr som jeg ble sammen med (fikk jo følelser for han og). Det ble slutt etter et halvt år og jeg begynte igjen å møte han første fyren igjen. Han fortalte at det hadde gått inn på han at jeg ble sammen med han andre, og at han hadde blitt sjalu. Men vi ble venner igjen, og begynte å holde på enda mer. Etter hvert jeg ble til og med invitert til å feire jul sammen med han og familien, vært på familiemiddager og på besøk hos mormoren hans, har fått gaver til jul og bursdager (som var smykker og øredobber), vi har reist på helgeturer sammen, jeg har møtt både kompiser og venninner og han har møtt mange av mine venner osv. Hele denne perioden har han bodd på andre siden av landet (han bor i gokk en plass), han har tatt seg fri fra jobb for å reise hit for å besøke meg, da har han bodd hos meg, selv om han kunne bodd hos moren. Før var det jeg som tok mest initiativ med han, men nå er det mest han som tar initiativ. I det siste så har han liksom forandret seg når vi er sammen med andre. Før var det mer slik at vi holdt det hemmelig at vi holdt på når vi var med venner og slikt, men nå kan han fint holde rundt meg og kysse meg når jeg møter venner av han. Han snakker med meg hver dag, minst en gang om dagen, han kan ringe uten å egentlig ha noen grunn for det. Jeg bare lurer om han kan ha endret syn på det at vi ¨aldri¨ kommer til å bli sammen? Og hvis han har kommer han til å si ifra selv? Jeg vil ikke spør han, for for meg når han sa vi aldri kommer til å bli sammen gjelder det til han har sagt noe annet, men da skjønner jeg ikke hvorfor han involverer meg så mye heller? Før hele greia startet var vi bare bekjendte..
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Han endret mening underveis. Spørsmålet er; vil du ha noe forhold med han nå?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Han endret mening underveis. Spørsmålet er; vil du ha noe forhold med han nå? Jeg vet egentlig ikke helt, jeg henger meg liksom litt igjen på det at han sa at vi aldri kom til å bli sammen, lurer på hva som gjorde at han kom frem til den konklusjonen så fort og hva som var galt med meg da. Jeg tør ikke å gjøre noe selv, og er redd for å bli såret hvis jeg får følelser for han så derfor trekker jeg meg bort heller. Jeg tenker at hvis han vil noe mer er det han som eventuelt må si ifra.
Gjest Wei Wei Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Det høres ut som om dere var og er sammen, men du må nesten spørre ham hva han menner om forholdet deres hvis du trenger definisjon. Ordene "holder på med" passer sikkert ikke her.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 TS her.. Kommer med en oppdatering/syteinnlegg.. For en uke siden ca sendte jeg melding til han hvor jeg skulle avslutte det ¨forholdet¨ vi hadde eller hva man kan kalle det. Forklarte han at jeg ville noe mer og at jeg ikke kunne holde på med en jeg har følelser for når det ikke kan bli oss. Da fikk jeg svar tilbake at han hadde følelser og ¨hadde vurderte å prøve seg en gang¨.. Og han fortalte at grunnen til han ble sjalu hvis jeg møtte andre eller la gutter til på facebook at det var fordi han hadde følelser. Jeg ble jo selvfølgelig glad for det, var jo dette jeg ville høre.. Han kom på besøk i helgen, vi gikk på kino første dagen og hadde det fint, vi gikk hjem til meg og hadde sex, han sa han syns jeg var SÅ fin og ga meg masse komplimenter. Neste dag var jeg på besøk hos han og moren, moren skulle ut og jeg overnattet og på søndagen gikk vi på resturant osv. I går prøvde jeg å snakke meg med han hva han tenkte, og joda, han hadde følelser.. Bare han hadde ¨glemt¨ å si at det ikke var romantiske følelser, som jeg trodde han mente.. Og med at han hadde ¨vurdert det å prøve seg på meg¨ mente han at han hadde vurdert å sjekke meg opp for å få sex (selv om vi har hatt sex leeenge).. Dessuten så var jeg visst for stille og sjenert for han, og det var bare drama med meg (han mente jeg var dramaqueen da jeg prøvde å spørre han ut hva han følte).. Syns det var utrolig dårlig gjort av han, er ikke sur fordi han ikke har romantiske følelser for meg, men han kunne vel sakt det FØR helgen og bare respektert at jeg ikke ville mer? Og hvorfor i huleste ble han sjalu egentlig hvis han ikke har noe annet enn vennskapsfølelser? Jeg gråt veldig mye i går, og i dag, men nå føler jeg meg roligere, når jeg faktisk tenker over hvordan han oppførte seg mot meg så er jeg bare glad jeg slipper å kaste bort mer tid av mitt liv på han. Ikke aner jeg hvorfor jeg fikk følelser for han heller, ikke er han SÅ attraktiv, han var pen for noen år siden, men nå har han egentlig lagt på seg og begynt å miste hår (selv om han fortsatt er ung).. Jeg tror jeg klarer meg fint uten han, og akuratt nå tror jeg ikke jeg kommer til å ¨sørge¨så veldig lenge, selv om det føltes ut som verdens ende i går og i morges.. Eneste problemet mitt er at jeg er veldig sjenert (noe som irriterer meg fordi jeg faktisk ikke får vist hvem jeg er og hva jeg er god for), og hadde problemer med å stole på folk fra før, spesielt menn, og vet ikke helt om jeg kommer til å bli enda mer skeptisk nå..
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 TS her.. Kommer med en oppdatering/syteinnlegg.. For en uke siden ca sendte jeg melding til han hvor jeg skulle avslutte det ¨forholdet¨ vi hadde eller hva man kan kalle det. Forklarte han at jeg ville noe mer og at jeg ikke kunne holde på med en jeg har følelser for når det ikke kan bli oss. Da fikk jeg svar tilbake at han hadde følelser og ¨hadde vurderte å prøve seg en gang¨.. Og han fortalte at grunnen til han ble sjalu hvis jeg møtte andre eller la gutter til på facebook at det var fordi han hadde følelser. Jeg ble jo selvfølgelig glad for det, var jo dette jeg ville høre.. Han kom på besøk i helgen, vi gikk på kino første dagen og hadde det fint, vi gikk hjem til meg og hadde sex, han sa han syns jeg var SÅ fin og ga meg masse komplimenter. Neste dag var jeg på besøk hos han og moren, moren skulle ut og jeg overnattet og på søndagen gikk vi på resturant osv. I går prøvde jeg å snakke meg med han hva han tenkte, og joda, han hadde følelser.. Bare han hadde ¨glemt¨ å si at det ikke var romantiske følelser, som jeg trodde han mente.. Og med at han hadde ¨vurdert det å prøve seg på meg¨ mente han at han hadde vurdert å sjekke meg opp for å få sex (selv om vi har hatt sex leeenge).. Dessuten så var jeg visst for stille og sjenert for han, og det var bare drama med meg (han mente jeg var dramaqueen da jeg prøvde å spørre han ut hva han følte).. Syns det var utrolig dårlig gjort av han, er ikke sur fordi han ikke har romantiske følelser for meg, men han kunne vel sakt det FØR helgen og bare respektert at jeg ikke ville mer? Og hvorfor i huleste ble han sjalu egentlig hvis han ikke har noe annet enn vennskapsfølelser? Jeg gråt veldig mye i går, og i dag, men nå føler jeg meg roligere, når jeg faktisk tenker over hvordan han oppførte seg mot meg så er jeg bare glad jeg slipper å kaste bort mer tid av mitt liv på han. Ikke aner jeg hvorfor jeg fikk følelser for han heller, ikke er han SÅ attraktiv, han var pen for noen år siden, men nå har han egentlig lagt på seg og begynt å miste hår (selv om han fortsatt er ung).. Jeg tror jeg klarer meg fint uten han, og akuratt nå tror jeg ikke jeg kommer til å ¨sørge¨så veldig lenge, selv om det føltes ut som verdens ende i går og i morges.. Eneste problemet mitt er at jeg er veldig sjenert (noe som irriterer meg fordi jeg faktisk ikke får vist hvem jeg er og hva jeg er god for), og hadde problemer med å stole på folk fra før, spesielt menn, og vet ikke helt om jeg kommer til å bli enda mer skeptisk nå.. Jeg antar at du nå har lært at neste fyr du treffer på, må kunne forklare hva han mener når han sier at han har "følelser" for deg? Åpenbart har folk ulike definisjoner for hva de egentlig mener med "følelser". Og da må det bli misforståelser. Denne fyren mener tydeligvis at seksuell lyst og eiertrang er "følelser". Dessuten er det aldri noen grunn til å stole på folk du ikke VET at du faktisk kan stole på. Som med andre ord betyr at de må ha bevist det først overfor deg.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Jeg antar at du nå har lært at neste fyr du treffer på, må kunne forklare hva han mener når han sier at han har "følelser" for deg? Åpenbart har folk ulike definisjoner for hva de egentlig mener med "følelser". Og da må det bli misforståelser. Denne fyren mener tydeligvis at seksuell lyst og eiertrang er "følelser". Dessuten er det aldri noen grunn til å stole på folk du ikke VET at du faktisk kan stole på. Som med andre ord betyr at de må ha bevist det først overfor deg. Jepp, men jeg var ganske tydelig på hva jeg følte, og når han sa at han også hadde følelser for meg så trodde jo jeg han mente noe i samme banen, ikke bare seksuell lyst og eiertrang.. Og etterpå nå så tror jeg han gjorde det bevisst kanskje for å få noen netter til med meg, eller noe, og jeg gikk rett på fordi jeg trodde at i den sammenhengen så mente han mer romantiske følelser. Heldigvis tar jeg det ikke så tungt nå lengre, eneste jeg er irritert på er at jeg sa til han at jeg hadde følelser for han, for egoet hans ble sikkert blåst opp av det og han hadde veldig høye tanker om seg selv (i forhold til hva han burde).
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 Jepp, men jeg var ganske tydelig på hva jeg følte, og når han sa at han også hadde følelser for meg så trodde jo jeg han mente noe i samme banen, ikke bare seksuell lyst og eiertrang.. Og etterpå nå så tror jeg han gjorde det bevisst kanskje for å få noen netter til med meg, eller noe, og jeg gikk rett på fordi jeg trodde at i den sammenhengen så mente han mer romantiske følelser. Heldigvis tar jeg det ikke så tungt nå lengre, eneste jeg er irritert på er at jeg sa til han at jeg hadde følelser for han, for egoet hans ble sikkert blåst opp av det og han hadde veldig høye tanker om seg selv (i forhold til hva han burde). Skulle han kontakte deg igjen senere så har du ihvertfall muligheten til å ignorere han fullstendig; for på den måten få sagt hva du mener om ham. Det er selvfølgelig alltid vanskelig å vite hva folk bare sier for å få fordeler av det selv. Men jeg tror også at folk kan mene ulike ting med "følelser".
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Skulle han kontakte deg igjen senere så har du ihvertfall muligheten til å ignorere han fullstendig; for på den måten få sagt hva du mener om ham. Det er selvfølgelig alltid vanskelig å vite hva folk bare sier for å få fordeler av det selv. Men jeg tror også at folk kan mene ulike ting med "følelser". Ja, er ikke alltid like lett.. I hvertfall ikke når han har invitert meg på familiebesøk, feire julaften med han og vi har dratt på turer sammen og han inviterte meg til å bli med han på sommerferie.. Men men, har det faktisk ganske greit nå som sakt, og kommer til å ignorere han i fremtiden hvis han tar kontakt, føler faktisk ikke jeg har noe mer behov for å snakke med han i det hele tatt. 1
lovedrug Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 For en dust,hadde smekka han hardt i tryne for det der ass... Jaja vold er ikke greit ,men fins unntak!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #11 Skrevet 1. mars 2012 Fortalte du ham at du var forelsket i ham?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #12 Skrevet 1. mars 2012 Fortalte du ham at du var forelsket i ham? Brukte ikke akuratt ordet ¨forelsket¨, men fortalte at jeg hadde følelser for han og ville noe mer..
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #13 Skrevet 1. mars 2012 For en dust,hadde smekka han hardt i tryne for det der ass... Jaja vold er ikke greit ,men fins unntak! Hehe, heldigvis for han så snakket jeg med han om det over msn når han hadde reist tilbake dit han bor (han bor på andre siden av landet). Har aldri smekket til noen da, men tror jeg hadde vært nært på hvis han hadde vært i samme rom som meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå