Gå til innhold

Hvem av disse tre tiltrekker deg mest?

AnonymBruker

224 stemmer

1. 1. Hvem tiltrakk deg mest?

• Hun til venstre
      185
    • Hun i midten
      7
    • Hun til høyre
      32

Anbefalte innlegg

Gjest Valiumsjunkie

"Svært godt øye for detaljer"? :skratte:

Jeg har en agurk og en agurk foran meg, den ene er rød og den andre er grønn. Det er mitt gode øye for detlajer som forteller meg dette. :opplyser:

Endret av Valiumsjunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De var jo veldig forskjellige da. Nr 1 var typisk klassisk pen, mens hun til høyre så kjernesunn og aktiv ut. Selv liker jeg nok best mer klassiske trekk, men hun til høyre er jo utrolig søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det er definitivt tre forskjellige damer! Med fare for å høres frekk ut, men dere som ser samme dama med forskjellig sminke må jo være halvblinde :P

Hun til venstre var sånn kjedelig modellpen, mens hun til høyre var sånn kjernesunn søt og pen dame. Siden jeg ikke tenner på damer svarer jeg utifra hvilket utseende jeg helst skulle ha hatt, og da stikker hun til høyre av med seieren hos meg :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg utrolig nok sendt en mail, så får vi se om det er tre forskjellige jenter eller om det er den samme jenta, som jeg tror. Ble så nysgjerrig nå, håper jeg får svar, hehe

Hei!

Siden det ble en stor diskusjon om dette tenkte jeg at jeg, som journalist og fotograf i saken, kan avklare dette.

Dette er tre vidt forskjellige jenter som jeg møtte under brudeshowet til Christiania Glassmagasin i Oslo.

Hilsen Synne :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Siden det ble en stor diskusjon om dette tenkte jeg at jeg, som journalist og fotograf i saken, kan avklare dette.

Dette er tre vidt forskjellige jenter som jeg møtte under brudeshowet til Christiania Glassmagasin i Oslo.

In your face alle dere ekspertene på området! ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

In your face alle dere ekspertene på området! ;)

Haha, hva skjer med all aggresjonen? Det var da voldsomt til lidenskap... :popcorn: Dere virker jo helt hysteriske alle sammen, gærne kvinnfolk! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jøss! De var da helt utrolig like, da.

Samme hår, samme øyefarge, samme nese, samme hake...når folk her går så langt som å diskutere tenner og føflekker så sier det jo sitt!

Jaja, man ser det man vil se :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nr 2 og nr 3 samme jente? Søte alle tre, men nokså like.

Les noen få svar lengre opp, det er tre vidt forskjellige jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! De var da helt utrolig like, da.

Samme hår, samme øyefarge, samme nese, samme hake...når folk her går så langt som å diskutere tenner og føflekker så sier det jo sitt!

Jaja, man ser det man vil se :fnise:

..og jeg synes ærlig talt ikke de var like i det hele tatt :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der må jeg virkelig si hun til venstre. Et veldig elegant utseende, og samtidig snasen =) De to andre (eller er de to siste samme person?) har litt for runde barneansikter etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VANT!

Nei, det gjorde du ikke.

Du stemte på hun som tapte.

Altså ingen premie på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjorde du ikke.

Du stemte på hun som tapte.

Altså ingen premie på deg.

Det er premie nok å ikke være sau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er premie nok å ikke være sau.

Du er nok det sorte får i denne debatten, med et avvikende syn på hva som er tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...