Gå til innhold

Hvem av disse tre tiltrekker deg mest?

AnonymBruker

224 stemmer

1. 1. Hvem tiltrakk deg mest?

• Hun til venstre
      185
    • Hun i midten
      7
    • Hun til høyre
      32

Anbefalte innlegg

Dere som tror at det er en og samme person, må ta seg en tur til optikeren. Bare se på de forskjellige tannstillingene og tennene, forskjellig øyefarge, forskjellige kragebein og så videre. Eneste likheten er at de har samme hårfarge; Blondt.

Ser du serilst ikke at de har helt like øyne OG øyenfarge? Hårfeste? tenner? neser? avstand mellom øynene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg utrolig nok sendt en mail, så får vi se om det er tre forskjellige jenter eller om det er den samme jenta, som jeg tror. Ble så nysgjerrig nå, håper jeg får svar, hehe

Jeg har også sendt mail, hehe :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun til venstre er penest. Alle er søte, men hun har mest klassisk pene trekk utfra bildet.

Heterofil kvinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstre. Men alle hadde veldig gule tenner...

Gule tenner? Tro det eller ei, men det er faktisk slik tenner ser ut. Ikke alle smører trynet med brunkrem og bleker tennene blendahvite.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Gule tenner? Tro det eller ei, men det er faktisk slik tenner ser ut. Ikke alle smører trynet med brunkrem og bleker tennene blendahvite.

Oki, da er vi opplyst. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå håper jeg dere får svar på mail. Dritnysgjerrig! KAn ikke skjønne at det skal være samme person, de er jo totalt ulike.

Og du som sa det stod hvem som var fotografert, hvor så du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gule tenner? Synes det ser ut som om de har naturlig fargede tenner. Verken blekede eller misfargede. Yay for det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke over det før du sa det! Men det kan stemme at det er samme jente. Alle har jo lik munn, like tenner, lik nese, små føflekker under halsen, likt hår (kun satt opp forskjellig), like øredobber etc... Jenta er bare forskjellig sminket på bildene, feks øyrebrynene og mengde eyeliner og mascara - til høyre har hun den naturlige "looken".

Sminke kan gjøre en forskjell, men ikke SÅ stor forskjell. Vær nå litt realistisk når det gjelder sminke ;) Og føflekkene på disse bildene er ikke på samme plass på alle jentene, og føflekker flytter som kjent ikke på seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg utrolig nok sendt en mail, så får vi se om det er tre forskjellige jenter eller om det er den samme jenta, som jeg tror. Ble så nysgjerrig nå, håper jeg får svar, hehe

Hah, det har jeg gjort for lengst.

Endret av Stjernefisken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta på dere brillene og prøv igjen! På bilde nr 1 er brynene "gredd" og svakt sminket. På bilde nr 2 er brynene hardt sminket,mer vektlagt og sminket i en annen fasong. Bilde nr 3 er brynene ikke gredd,helt naturlige-ikke sminket.

merkelig at folk seriøst ikke ser dette??

Jeg driver med dette daglig.....

Mener dere virkelig at det er "tre random" jenter med prikk like haker, tenner og neser....?

Prikklike tenner? Ta på deg brillene, du. Jeg er ekspert i å se på detaljer, og jeg kan fortelle en ting, dette er tre forskjellige jenter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prikklike tenner? Ta på deg brillene, du. Jeg er ekspert i å se på detaljer, og jeg kan fortelle en ting, dette er tre forskjellige jenter.

Tenne på bilde nr 1 og 3 = PRIKK like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo samma jenta!!!!

Er du svaksynt?

Øyenfargen er jo den samme, de er bare ulikt sminket- noe som igjen gjør at det "kan" se litt annerledes ut. Nesene er jo helt like, bildene er bare tatt i ulike vinkler...se på hårfargen..den skeive haka...huden..panna...for ikke å snakke om tennene!

Du bør kanskje vurdere en tur til optiker?

Ser du serilst ikke at de har helt like øyne OG øyenfarge? Hårfeste? tenner? neser? avstand mellom øynene?

Jeg har også sendt mail, hehe :popcorn:

Hah, det har jeg gjort for lengst.

Hva har dere egentlig røyka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha... De kunne ikke vært søsken engang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noen her klarer å se samme jenta på de tre bildene? Jeg ser tre forskjellige jenter, men må innrømme at det hadde vært litt morsomt hvis jeg tar feil.

Hun i midten ser ut til å ha et lite fødselsmerke på halsen som de to andre ikke har. De to andre har perleøredobber, hvorfor skulle hun ta de av seg på et bilde, men ikke på de andre to bildene (hvis det hadde vært samme jenta)? Hun til høyre har smilehull. Hun til høyre har smilerynker som vender innover (mot munnen/nesen). Hun i midten har smilerynker som vender utover (fra munnen/nesen). Jeg synes også det ser ut til at alle tre har så ulik fasong på brynene, uavhengig av sminke. Jeg synes heller ikke tennene deres ser like ut.

Men som sagt: Det hadde vært morsomt å ta feil, i akkurat denne situasjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være samme person. Hun ene har jo smilehull. Ansiktsfasongen er ulik på alle 3. Nr 1 har helt anderledes øyenbryn fra de to andre.

Det er ikke samme person.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst vil jeg bare informere om at 3 forskjellige jenter er avbildet. Jeg har et svært godt øye for detalj, og kan med stor sikkerhet si at de er annerledes. Dersom man ikke har lagt merke til at de f.eks har forskjellige øyenbryn kan man ta en titt nedenfor ansiktene der man ser at føflekkene er forskjellig plassert på hvert individ, ergo: 3 jenter, ikke ei.

Jeg synes jenten til høyre var penest. Ved første øyekast like jeg best hun til venstre, men jeg synes hun har noe (nå kommer jeg til å få kritikk) ondt ved seg som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Jenten til høyre har en nydelig utstråling og et oppriktig smil.

- Lesbisk kvinne

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med hun i midten da? Hun har helt ulike tenner, og tenner kan ikke fikses med sminke. Jeg syns seriøst du burde ta deg en tur til optikeren. Tennene på alle tre jentene er helt ulike.

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Spørsmål vedrørende moderering kan tas på PM eller i egen tråd på egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med hun i midten da? Hun har helt ulike tenner, og tenner kan ikke fikses med sminke. Jeg syns seriøst du burde ta deg en tur til optikeren. Tennene på alle tre jentene er helt ulike.

*ler* jammen kjære deg, på det midterste bilde åpner hun knapt kjeften! Umulig å se tennene skikkelig der. jeg er 100% sikker på at dette er en og samme person. Bare vent og se ;)

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Spørsmål vedrørende moderering kan tas på PM eller i egen tråd på egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* jammen kjære deg, på det midterste bilde åpner hun knapt kjeften! Umulig å se tennene skikkelig der. jeg er 100% sikker på at dette er en og samme person. Bare vent og se ;)

Ja, og jeg er 100% sikker på at månen er en stor ost.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...