Gå til innhold

Hvem av disse tre tiltrekker deg mest?

AnonymBruker

224 stemmer

1. 1. Hvem tiltrakk deg mest?

• Hun til venstre
      185
    • Hun i midten
      7
    • Hun til høyre
      32

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk er det den samme jenta på alle tre bildene... Hvor utrolig det faktisk måtte virke, ved første øyekast.

Helt SYKT hvor stor forskjell sminke kan gjøre!!!

Ikke i dette tilfeller.

Om alle tre hadde fjernet all sminke og barbert hodet, så ville resultatet vært det samme.

Hallo! Hun til venstre er i en helt annen liga enn de andre. Personlig ville jeg rangert dem slik (fra venstre):

1. 9/10

2. 4

3 5/6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NR 1 er kjærestepotensial.

Nr 2 er vennindepotensial.

Nr 3 er giftemålspotensial.

Det er noe veldig galt med mennesker som ikke mener kjærestepotensial og giftemålspotensial er det samme. Hvorfor bli sammen med en jente hvis du ikke ser en fremtid med henne?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta til venstre hadde penere sminke enn de to andre, og er fotografert fra en heldigere vinkel. Men hun har mange fine ansiktstrekk, kinnbena er fine. Synes hun er den mest "prinsessevakre" av de tre. Hun til høyre har smilehull og en fantastisk utstråling, noe som er veldig tiltrekkende. Hun i midten er kjempesøt. Alt i alt, tre flotte jenter. Hun til venstre kan ha vært heldig med vinkel og sminke, men hun ser ut som en naturlig skjønnhet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst så bør de som mener at hun i midten er mer tiltrekkende enn hun til venstre bestille time hos øyelege.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst så bør de som mener at hun i midten er mer tiltrekkende enn hun til venstre bestille time hos øyelege.

Bare fordi de ikke tiltrekkes av den samme personen som deg, trenger det ikke å være noe feil med øynene deres. De fleste her synes hun til venstre er mest tiltrekkende, men det er ikke sånn at alle i hele verden har samme smak. At noen derfor foretrekker hun i midten, synes jeg ikke er så veldig rart. Selv synes jeg det er fint med sterke kinnbein og markerte trekk, og synes derfor hun til venstre er kjempepen. En venn av meg elsker myke trekk hos jenter, og hadde derfor muligens foretrukket hun i midten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haken på nr.2 og nr.3 er identisk, den heller svakt ned mot venstre. Nesen og overleppen er noe annerledes fordi hun smiler annerledes/mindre på det ene bildet. Øynene og øyenbrynene ser annerledes ut fordi de er sminketforskjelling. Øyenfargen og hårfargen er de samme.

Bildet til venstre er tatt fra en annen vinkel, og viser ansiktstrekkene bokstavelig talt fra en annen side, så det blir det vanskeligere å sammenligne.

Det skulle ikke forundre meg om alle tre var av den samme jenta. Posering, vinkler, lys og sminke kan gjøre underverker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo samma jenta!!!!

Haken på nr.2 og nr.3 er identisk, den heller svakt ned mot venstre. Nesen og overleppen er noe annerledes fordi hun smiler annerledes/mindre på det ene bildet. Øynene og øyenbrynene ser annerledes ut fordi de er sminketforskjelling. Øyenfargen og hårfargen er de samme.

Bildet til venstre er tatt fra en annen vinkel, og viser ansiktstrekkene bokstavelig talt fra en annen side, så det blir det vanskeligere å sammenligne.

Det skulle ikke forundre meg om alle tre var av den samme jenta. Posering, vinkler, lys og sminke kan gjøre underverker.

:skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av dere som ikke ser dette er èn og samme jente..... Sminke, styling, lyssetting, ulike vinkler....HALLO!?!

Jenta er den samme på alle bildene....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jeg ler av dere som ikke ser dette er èn og samme jente..... Sminke, styling, lyssetting, ulike vinkler....HALLO!?!

Jenta er den samme på alle bildene....

og ulike øynefarger, ulike føflekker, ulike neser :gjeiper:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ulike øynefarger, ulike føflekker, ulike neser :gjeiper:

Er du svaksynt?

Øyenfargen er jo den samme, de er bare ulikt sminket- noe som igjen gjør at det "kan" se litt annerledes ut. Nesene er jo helt like, bildene er bare tatt i ulike vinkler...se på hårfargen..den skeive haka...huden..panna...for ikke å snakke om tennene!

Du bør kanskje vurdere en tur til optiker?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Er du svaksynt?

Øyenfargen er jo den samme, de er bare ulikt sminket- noe som igjen gjør at det "kan" se litt annerledes ut. Nesene er jo helt like, bildene er bare tatt i ulike vinkler...se på hårfargen..den skeive haka...huden..panna...for ikke å snakke om tennene!

Du bør kanskje vurdere en tur til optiker?

jeg tror du har misforstått. det står hvem som fotograferte under. ta en titt til på øyefargen, fregnene på overkroppen osv. er bare nr 2 og nr 3 som ligner litt på hverandre

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror du har misforstått. det står hvem som fotograferte under. ta en titt til på øyefargen, fregnene på overkroppen osv. er bare nr 2 og nr 3 som ligner litt på hverandre

Se på tennene til nr 1 og 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 1/venstre var finest.

Og ja, det er veldig tydelig at det er tre forskjellige jenter. Øyenbryn, hårfeste, lepper, føflekker, kinnbein ect. er helt forskjellig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1/venstre var finest.

Og ja, det er veldig tydelig at det er tre forskjellige jenter. Øyenbryn, hårfeste, lepper, føflekker, kinnbein ect. er helt forskjellig.

Er du helt rar,eller?

Hårfestet er jo klin likt, eneste forskjellen er hvilke sveis hun har på de ulike bildene. Kinnbeina er jo også HELT like, igjen-bare ulikt sminket! Dere som ikke ser at øyenfargen er like, dere kan umulig være seriøse?

Leppene på bile 1 og 3 er helt like...på bilde nr 2 smiler hun mindre, dermed ser leppene annerledes ut.

JEZEZ!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en absurd diskusjon. :ler:

Og for meg er det helt åpenbart at det er tre forskjellige jenter, med de samme "grove" trekkene, men veldig ulike "fine" trekk.

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Dere som tror at det er en og samme person, må ta seg en tur til optikeren. Bare se på de forskjellige tannstillingene og tennene, forskjellig øyefarge, forskjellige kragebein og så videre. Eneste likheten er at de har samme hårfarge; Blondt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg utrolig nok sendt en mail, så får vi se om det er tre forskjellige jenter eller om det er den samme jenta, som jeg tror. Ble så nysgjerrig nå, håper jeg får svar, hehe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...