Gå til innhold

Hvem av disse tre tiltrekker deg mest?

AnonymBruker

224 stemmer

1. 1. Hvem tiltrakk deg mest?

• Hun til venstre
      185
    • Hun i midten
      7
    • Hun til høyre
      32

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høyre eller venstre? Hm. Begge to er pene, men hun til høyre er søtere og jeg liker søt. Høyre ble det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

første. de to andre har sånne halsrynker (fett eller alder?) og det er det styggeste jeg vet

Snakk om å være overfladisk. Hvis du ser veldig nøye etter, vil du se at alle har noen svake striper på halsen. Det har sikkert du også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun første. De to andre så helt vanlige/ordinære ut.

Hehe, jeg tenkte slik om hun første. Hun er dønn ordinær i forhold til hva som er vakkert nå om dagen. Og ja, veldig pen, men kjedelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg endte opp med det samme som de fleste andre, hun til venstre. For meg handler det om utstråling, ikke nødvendigvis hva som er billedskjønt, og det synes jeg hun til venstre har mer av enn de andre. Av åpenbare beskrivende trekk er jo alle tre ganske like. Men hun til venstre skiller seg ut. Kanskje derfor hun blir valgt av flere. De to andre blir veldig like, og hun til venstre vises i en annen vinkel. Liker vel egentlig variasjon veldig godt, blir fort lei og synes alt er kjedelig om alt skal være likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tenkte slik om hun første. Hun er dønn ordinær i forhold til hva som er vakkert nå om dagen. Og ja, veldig pen, men kjedelig.

Menn tenner neppe på noe annet nå enn de gjorde for 10000 år siden. Det var ikke hun i midten som vant da heller :)

Hun til venstre er mye mer symmetrisk og har feminine trekk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun til venstre var mest billedskjønn, men hun til høyre hadde en sterkere utstråling i mine øyne.

Tengte ekkurat det samme! Hun til høyre var jo kjempesøt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanskelig å spå resultatene av denne undersøkelsen.

Jeg synes hun til venstre var penest, men de var pene alle tre :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke tre flotte damer, det var en flott dame og hun var til venstre. De andre to var helt uinteressante.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun til venstre var mest billedskjønn, men hun til høyre hadde en sterkere utstråling i mine øyne.

Alle tre bare smiler helt vanlig. Er som jeg alltid har sagt og alltid blir kverulert på - utstråling er like genetisk som utseende. Så til alle dere som snakker om utstråling, at den er viktig å ta på seg og bla bla. Den kan ikke gjøres noe med, den bare er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn tenner neppe på noe annet nå enn de gjorde for 10000 år siden. Det var ikke hun i midten som vant da heller :)

Hun til venstre er mye mer symmetrisk og har feminine trekk.

Er mye lettere å se symmentrisk ut når man viser ansiktet fra siden, ikke sikkert du hadde sagt det samme om du så henne rett frem og de andre to fra siden.

Forøvrig enig i at det er hun første som ser penest ut på bildet, men lettere å bedømme om alle er i nogenlunde samme vinkel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke samme jenta med forskjellig sminke??? Veldig lite fint sminket på bilde i midten..

Endret av Eliine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnhet handler ikke om symmetri. Disse jentene kan være så symmetriske som overhodet mulig, uten at de nødvendigvis blir vakrere enn hun til venstre av den grunn. Det avgjørende er hvordan øyne, nese og munn er plassert i forhold til hverandre, og de størrelsesmessige proposjonene på disse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke samme jenta med forskjellig sminke??? Veldig lite fin sminket på bilde i midten..

Du kødder? De har jo ikke engang lik øyenfarge.... eller ansiktstrekk.. :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...