Gå til innhold

Hvem av disse tre tiltrekker deg mest?

AnonymBruker

224 stemmer

1. 1. Hvem tiltrakk deg mest?

• Hun til venstre
      185
    • Hun i midten
      7
    • Hun til høyre
      32

Anbefalte innlegg

TS her!

Må si at denne tråden tok helt av!

Når jeg først så disse bildene av disse tre jentene, så jeg det PÅ LANG AVSTAND.

Jeg trodde at det var den samme jenta men med forskjellig sminke, og da syns jeg hun passet best måten hun var sminket på på det første bildet til venstre.

Men så fikk jeg se bildene nært, og da så jeg at det var tre forskjellige jenter, men jeg syns de var litt like i ansiktsform og hårfarge og andre småting, så jeg skjønner godt at noen mente at det var den samme jenta, men at hun var sminket forskjellig.

Sånn sett har sminke mye å si, og om man sminker seg rett, blir man skikkelig flott og attraktiv,

men om man sminker seg feil, så ser man plutselig ikke så bra ut...

Og med dette vil du fortelle at "utseende er ikke alt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

HAHAHA! Noen ER blinde! Det er IKKE IKKE IKKE IKKE samme jenta! Nå må dere virkelig justere øynene deres for virkeligheten og detaljer. Man kan VELDIG godt se at dette er tre vidt forskjellige jenter. Har alltid irritert meg over mennesker som ikke "ser" andre mennesker. Noen ser bare et ansikt med to øyne, munn og nese. Begynn å se ordentlig.

herregud.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun til venstre var penest.

Hun i midten var litt søt, men ikke favoritten her.

Hun til høyre var utrolig søt!

Om jeg måtte velge... tror det hadde blitt hun til venstre ja. Lignet faktisk litt på Voe (Emilie Nereng).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg såg lett at det ikkje var same jenta, men tykkjer dei var ganske like, men det har kanskje litt med styling/sminke og gjera, pluss ganske like auge- og hårfarge på alle. Tykkjer både ho til venstre og ho til høgre var veldig pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse symmetriprogrammene... Vet noen hvor jeg kan laste det ned? Evt hva jeg burde søke på google? Har så lyst til å prøve meg selv på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg likte hun til venstre, men alle var veldig søte og pene da. Det som trakk litt mer mot hun til venstre var at hun hadde veldig fine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...