Gå til innhold

Blødning og p-ring

Lillebi

Anbefalte innlegg

P-ringen har vært SÅ bra! Men så har nok "mellomblødningene" som jeg fikk da jeg gikk på p-piller også kommet tilbake....

Er det flere her som har fått blødninger (blod i utfloden) av p-ringen? Har dere kuttet det ut? Eller har dere fortsatt på det, og så har det gått fullstendig over og aldri kommet tilbake?

Blir glad for svar....er bare sååå deppa nå for at ikke p-ringen heller skal være et alternativ for meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Dette vil gå over. Husk bare at den må settes inn igjen innen tre timer hvis du bruker å ta den ut før sex.

da kan nok problemet vedvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada...setter den inn nesten med en gang etterpå jeg... Litt pes å ta den ut og inn hele tiden; rart å "bytte roller" med typen... SKjønner litt hvordan det må være for gutta som må stoppe opp litt for å ta på kondom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hm... var plaget med mellomblødninger på p-piller. Nå har jeg brukt p-ringen i noen mnd. og håper de ikke kommer igjen. Fikk du mellomblødninger med en gang eller gikk det en periode før de kom tilbake?? Jeg fungerer heller ikke så bra på p-piller og håper at p-ringen skal være løsningen.... men jeg får litt uren hud i ansiktet, håper det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...