AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Jeg MÅ bli slank til juni. Det er kanskje en stund til, men jeg føler jeg har dårlig til. Begynner å slanke meg om en uke altså 20. februar. Vet det er idioti å utsette det, men det er siste skoleuke nå og masse stress. Og på søndag blir det fastelavnsboller. Veier ekle 104 kg og er bare 163 cm høy. Har en sinnssyk drøm om å veie 70 kg til sommeren (litt optimistisk) Jeg har medfødt skjelettskade som gjør at treningsmulighetene begrenser seg. Jeg kan dessverre hverken løpe/jogge eller sykle Men jeg kan gå på ellipsemaskin! Er medlem på treningssenter. Noen som har forslag til akkurat HVA jeg kan spise og HVOR mye? Og hvor ofte anbefaler dere meg å trene på ellipsemaskin? Hvor lenge av gangen? Jeg mååå veie 70 kg til sommeren, eller i alle fall MYE mindre enn 104 kg.
Gjest *Maja* Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Det finnes ingen snarvei til en slank og frisk og sterk kropp. Når det er sagt så bør du trene 3-4 dager i uka. Ellipsemaskinen funker godt som alternativ til jogging. Spis gode proteinkilder fra kylling, fisk, egg og karbonadedeig. Spis sunt fett fra solsikkeolje, avokado, valnøtter. Spis grove kornprodukter, brun ris, brun pasta etc. Få i deg masse grønnsaker og spis frukt når du er sugen på noe søtt. Drikk kun vann som tørstedrikk.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Om du kan trene styrketrening så gjør for all del det. Dette, kombinert med et godt kosthold, er den meste effektive veien til en skikkelig stram og fin kropp. Minst like viktig er det at du spiser sunn, næringsrik mat og at du ligger på et fornuftig kaloriinntak. Om du leser litt rundt på forumet her finner du haugevis av tråder som ramser opp hva sunn mat er. Kalorimessig bør du vel kanskje ligge på en ca 1800 kcal pr dag (evt noe høyere, siden du er såpass stor).
Gjest Lilu Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 er du ikke redd for å få masse løs hud hvis du går ned så mye på så kort tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå