AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Hjelp meg...? Jeg klarer ikke å bestemme meg! Har funnet to par sko som jeg er veldig betatt av, men kan altså ikke komme til en endelig beslutning. I tillegg er jeg veldig dårlig med farger! Noen synspunkter?
Dhalia Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Kanskje du kunne lagt ut bilde av kjolen og skoene? Så blir det lettere å gi en mening! Jeg skal ha lilla sko. Det er yndlingsfargen min så da blir det det!
NewYorkNewYork Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Jeg tror jeg kanskje ville foretrukket lilla sko til en ivory kjole, men det er vanskelig å si uten at jeg har noe bilde av hva slags blåfarge og lillefarge det er snakk om.
Samulita Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Dette er alternativene. Jeg er egentlig mest betatt av de blå, men lilla er jo helt fantastisk fint... Det er jeg som er TS Aner ikke hvorfor jeg trykket på AB...
Daxi Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Jeg likte de lilla best... men hvordan ser da kjolen ut?
Gjest Tekola Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Jeg likte blåfargen! Hvilke farger tenker du ellers i bryllupet?
Grønt blad Skrevet 14. februar 2012 #7 Skrevet 14. februar 2012 Jeg likte de blå best. Er generelt glad i blå, og aner ikke hva som objektivt sett passer best.
Gjest redstar Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 Kommer jo helt an på kjolen, begge skoene var nydelige:) Jeg ville hatt begge:p
Gjest Offensive Pie Skrevet 14. februar 2012 #11 Skrevet 14. februar 2012 Jeg synes også de blå var finest. De minner veldig om de Carrie giftet seg i, er det samme typen?
Portvinpiken Skrevet 14. februar 2012 #12 Skrevet 14. februar 2012 Ikke for å kuppe tråden, men jeg blir nysgjerrig :-). Jeg har nemlig bare tenkt i helt vanlige "tradisjonelle" baner, at jeg skal ha hvite sko til kjolen, men det der var jo litt stilig da. Er det vanlig å ha sko i en annen farge hvis man har ivory eller hvit kjole? De vil jo ikke synes noe særlig hvis man har lang kjole, men litt vil man jo kunne se de vel. Er det mange av dere som velger sko i annen farge?
Grønt blad Skrevet 14. februar 2012 #13 Skrevet 14. februar 2012 (endret) Jeg synes også de blå var finest. De minner veldig om de Carrie giftet seg i, er det samme typen? De blå er de samme som Carrie hadde. Bilde TS: Dersom du skal ha en 50-tallsinspirert kjole som går til knærne/leggene, så ville jeg tatt de lilla. Jeg tror den avrundede formen på skoen vil passe bedre til en slik kjole. Hadde vært flott med et bilde av kjolen din ev. bilde av en kjole som ligner litt. Edit: La til bilde Endret 14. februar 2012 av Grønt blad 1
Samulita Skrevet 14. februar 2012 #15 Skrevet 14. februar 2012 Dette er et bilde av modellen, men min kjole er i ivory, i et annet blondestoff og chiffonstoffet under kjolen er lengre enn blondestoffet. Noen som skjønte det?
Gjest Sonja. Skrevet 14. februar 2012 #16 Skrevet 14. februar 2012 Vakker kjole! Jeg ville valgt de blå skoene til
Samulita Skrevet 14. februar 2012 #17 Skrevet 14. februar 2012 Jeg likte blåfargen! Hvilke farger tenker du ellers i bryllupet? Vi gifter oss på en ambassade i utlandet og skal ha middagen på en restaurant, så ikke noe fargetema her
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #18 Skrevet 14. februar 2012 Jeg synes fargen på de lilla passer best til ivory, men synes de blå skoene er penere Velg de du liker best
Grønt blad Skrevet 14. februar 2012 #19 Skrevet 14. februar 2012 Flott kjole! Jeg tror begge skoene blir veldig fine til kjolen, men selv hadde jeg nok valgt de blå.
Gjest happy_me Skrevet 14. februar 2012 #20 Skrevet 14. februar 2012 Jeg ville valgt enten svarte eller hvite sko jeg passer til alt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå