Gå til innhold

TRENGER SERIØST råd og hjelp fra dere, om så bare litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at jeg har havnet i en situasjon der fyren leker med hodet mitt, eller noe, fordi jeg forstår ingenting, og han "klandrer" meg for alt, selv om jeg konsekvent mener at dette ikke er min feil... Ikke bare min feil da.

Vi var i datingfasen, kom forbi den, og vi var veldig klare for å bli kjærester. Jeg og den fyren hadde prøvd en gang tidligere, men da bare kuttet han kontakten. Full av følelser som jeg var, ble jeg med på morroa når han tok opp igjen kontakten 1 ÅR etterpå, ja jeg er en idiot, det vet jeg allerde. Uansett, jeg var veldig klar på mine følelser, at det var forhold jeg ville ha og det var ham jeg ville ha. Han sa flere ganger at han følte seg betrygget av det, fordi det var viktig å være klar på følelsene sine, og den andre sine.

Så plutselig..... Han har aldri tid, aldri mulighet til å treffe meg, jeg ringer, sender melidinger og sier jeg vil treffes, sier at jeg savner ham, spør hvordan han har det osv. Etter hvert skjønner jeg at fyren screwed me over, AGAIN. Sårende, men men, hva faen var det å forvente, selv om jeg var sikker på at denne gangen, da går det bra.

Så møttes vi ute i helga, tilfeldig, og jeg så ham i øynene og sa rett ut at "jeg forstår ikke hva som skjedde mellom oss. Ene dagen snakket vi om barn, det å kunne bo sammen, besøke hverandres familier og alt, også hører jeg ikke mer fra deg? Hvis du faktisk mistet interessen, kunne du ikke bare sagt det?"

Han parerte med "ness, trodde det var du som gikk lei jeg, så har jeg ikke gidda å tenke mer på det. Var nok derfor jeg ikke tok mer kontakt, virka ikke som du ville noe mer."

Jeg svarte tilbake at "det er det faktisk du som gjorde, virka drittlei.."

Han gikk bare, trakk på skuldra og gikk.

Jeg bare skjønner ikke hvorfor han legger skylda på meg. Jeg trodde at første gang vi ikke fikk det til, var fordi det var min feil, så denne gangen var jeg klar på alt mulig rart.

I dag fikk jeg sms igjen "om det er slik at du ombestemte deg, kan vi jo date litt igjen."

Har lyst å skrive et rungende NEI FOR HELVETE, men svarte bare ikke.

Jeg mener, hva er poenget, hvorfor skal han trekke seg ut, og gi meg skylden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke normal oppførsel, han har issues av noe slag, hva det egentlig er skal ikke jeg spekulerer i, det du skal gjøre er og ignorere han tvert og gå videre.

Han bare leker og maipulerer, får seg sikkert en god latter og smører det lave selvbildet sitt. Hold deg unna.

Skrevet

Ikke gi ham mer oppmerksomhet. Ignorer ham. Jeg var utfor en sånn fyr en gang for leeeeeeeeeeeeenge siden, ble aldri et forhold for - guess what? han holdt på på samme viset. Slik holdt vi på i ett år, til jeg fikk nok.

Han er ikke normal, løp, jente, løp! Du vil være så glad i ettertid for at du kuttet ham ut.

Skrevet

Var så sikker på at denne gangen får vi det til.. Det verste er at han får meg til å føle at det liksom er meg det er noe galt med, at jeg gjorde noe galt, og jeg prøvde å gjøre alt rett og riktig, og likevel gikk det til helvete. Skjønner jo etterhvert at det ikke er jeg som er et problem, eller har et problem, det er det tydeligvis han som har når han må leke med følelsene mine på denne måten. Til sammen har dette holdt på i sånn.. 5 ÅR!!!! Faen meg, aldri mer.

Godt å høre andres meninger og erfaringer også, å få litt belysning på dette..

Skrevet

Ser at jeg har havnet i en situasjon der fyren leker med hodet mitt, eller noe, fordi jeg forstår ingenting, og han "klandrer" meg for alt, selv om jeg konsekvent mener at dette ikke er min feil... Ikke bare min feil da.

Vi var i datingfasen, kom forbi den, og vi var veldig klare for å bli kjærester. Jeg og den fyren hadde prøvd en gang tidligere, men da bare kuttet han kontakten. Full av følelser som jeg var, ble jeg med på morroa når han tok opp igjen kontakten 1 ÅR etterpå, ja jeg er en idiot, det vet jeg allerde. Uansett, jeg var veldig klar på mine følelser, at det var forhold jeg ville ha og det var ham jeg ville ha. Han sa flere ganger at han følte seg betrygget av det, fordi det var viktig å være klar på følelsene sine, og den andre sine.

Så plutselig..... Han har aldri tid, aldri mulighet til å treffe meg, jeg ringer, sender melidinger og sier jeg vil treffes, sier at jeg savner ham, spør hvordan han har det osv. Etter hvert skjønner jeg at fyren screwed me over, AGAIN. Sårende, men men, hva faen var det å forvente, selv om jeg var sikker på at denne gangen, da går det bra.

Så møttes vi ute i helga, tilfeldig, og jeg så ham i øynene og sa rett ut at "jeg forstår ikke hva som skjedde mellom oss. Ene dagen snakket vi om barn, det å kunne bo sammen, besøke hverandres familier og alt, også hører jeg ikke mer fra deg? Hvis du faktisk mistet interessen, kunne du ikke bare sagt det?"

Han parerte med "ness, trodde det var du som gikk lei jeg, så har jeg ikke gidda å tenke mer på det. Var nok derfor jeg ikke tok mer kontakt, virka ikke som du ville noe mer."

Jeg svarte tilbake at "det er det faktisk du som gjorde, virka drittlei.."

Han gikk bare, trakk på skuldra og gikk.

Jeg bare skjønner ikke hvorfor han legger skylda på meg. Jeg trodde at første gang vi ikke fikk det til, var fordi det var min feil, så denne gangen var jeg klar på alt mulig rart.

I dag fikk jeg sms igjen "om det er slik at du ombestemte deg, kan vi jo date litt igjen."

Har lyst å skrive et rungende NEI FOR HELVETE, men svarte bare ikke.

Jeg mener, hva er poenget, hvorfor skal han trekke seg ut, og gi meg skylden?

Oi, herregud.. Det der minner meg veldig om en jeg chattet med. Han oppførte seg akuratt på samme måten, bare vi møttes aldri. Han kommer vel ikke fra Moss?

Skrevet

Oi, herregud.. Det der minner meg veldig om en jeg chattet med. Han oppførte seg akuratt på samme måten, bare vi møttes aldri. Han kommer vel ikke fra Moss?

Æsj, er det seriøst flere slike der ute?

Nei, vi bor et lite stykke utenfor Bergen..

Skrevet

Æsj, er det seriøst flere slike der ute?

Nei, vi bor et lite stykke utenfor Bergen..

L***ÅS???

Guri hvis det er samme fyren, så må du bare kvitte deg med ham! :skratte:

Skrevet

er denne fyren norsk? hvor gammel er han?

Skrevet

L***ÅS???

Herregud, ja faktisk! Seriøst, kan vi snakke om samme fyr?!

Skrevet

Herregud, ja faktisk! Seriøst, kan vi snakke om samme fyr?!

Wow, det er mulig. Hvor gammel er han? Og hvor gammel er du? Er han norsk?

Skrevet

Jeg tenkte først: kommunikasjonsproblemer, det har oppstått misforståelser o.s.v.

Men når du nevnte at du møtte han og tok det opp med han, face to face, og han reagerte slik med å bare trekke på skuldre og gå...

Altså, jeg kjenner ikke verken deg eller han eller deres historie, og jeg er den siste som roper ut om 'dump han', men i dette tilfellet anbefaler jeg at du ignorerer fyren helt.

Og, ja, han vil komme krypende sooner or later. Jeg håper du ikke faller for det.

Gjest Purple Haze
Skrevet

En PM løser det mysteriet temmelig kjapt ;)

Skrevet

Norsk, jeg er i 20årene, han er i 30årene, ca 10 års forskjell mellom oss...... Eller så kryr det av slike folk.

Første gang det gikk skeis mellom oss trodde jeg også at vi hadde kommunikasjonsproblemer, eller at jeg hadde det liksom. Men så prøvde jeg virkelig å gjøre meg forstått og klar på alle mine intensjoner, men hjalp jo ikke da heller. Gir virkelig opp fyren, og ja, jg gir faen.

• Liker 1
Skrevet

Norsk, jeg er i 20årene, han er i 30årene, ca 10 års forskjell mellom oss...... Eller så kryr det av slike folk.

Første gang det gikk skeis mellom oss trodde jeg også at vi hadde kommunikasjonsproblemer, eller at jeg hadde det liksom. Men så prøvde jeg virkelig å gjøre meg forstått og klar på alle mine intensjoner, men hjalp jo ikke da heller. Gir virkelig opp fyren, og ja, jg gir faen.

Hei igjen,

Han høres akkurat lik ut på en jeg rota med for 3-4 år siden... Jeg trenger ikke vite hvem du eller han er, men jeg har en ide om hvem han kan være. Han jeg var involvert med er vel rundt 32-33 nå, rødlig hår, brannmann...?

Men jeg vet ikke, har på følelsen av at guttene der ute er veldig slik... vanskelige og litt "spesielle". Det ble med den ene fyren for meg, etter det fikk jeg nok. Bor i "byen" nå, og har en skikkelig fyr nå:)

Anbefaler deg å kutte ham ut og finne deg en sivilisert gentleman ;)

• Liker 1
Skrevet

Huff, minner meg om katastrofer jeg også har vært borti.

Hold deg vekk, ikke la han såre deg for tredje gang! Ingen fortjener å vinne på å manipulere og såre. Hev deg over han!

Gjest SweetThing
Skrevet

Avslutt det ên gang for alle, for han blir å prøve å kontakte deg igjen uansett om du lar vær å svare. Si ifra at du ikke vil ha noe mer med han å gjøre, at du er fed up!

Gjest Wei Wei
Skrevet

Han bare lyver jo. Ikke tenk på ham engang.

Skrevet

Nok må være nok, dette kan ikke gå lenger. Ellers blir det aldri feridig..

Skrevet

L***ÅS???

Himmel!!Jeg også vet om en fra L***ås?? Dør om det er samme person!! Har han noen kjennetegn? Som du kan si som jeg kan kjenne igjen, og det blir anonymt for resten av KG?

Skrevet

Hjelp! Rødlig hår og brannmann? Send meg en PM!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...