VesleBråka Skrevet 14. januar 2004 #61 Skrevet 14. januar 2004 Tror du seriøst at du får et ærlig svar fra alle venninnene dine her? Jeg hadde sagt det var greit' date=' selv om jeg hadde foretrukket at venninnen min kom alene.[/quote'] Først og fremst, så er det ganske lett å lese konteksten når venninnen spør. Hvis hun sier "skal vi ikke ut og drikke litt øll på fredag"? så betyr det som regel at det er morro å dra en gjeng, og omtrent hvem som helst (som vi liker) kan være med. Det er lett fordi jeg kjenner personen, og hva hun liker. Da kan seff mannen min være med hvis han vil, det betyr ikke at vi sitter og nusser og holder hender hele kvelden! Da oppfører vi oss som venner i en vennegjeng som prater med alle. Hvis hun vil gjøre noe med bare meg, ligger det litt i formuleringen "har du lyst til å bli med meg på den kinoen? Skal ikke vi to stikke en tur på kafé imorgen?" Dessuten er mine venninner veldig flinke til å skille mellom å invitere meg og når alle som vil kan være med, så det er ikke noe problem. Jeg gjør det selv, hvis jeg har lyst til å møte bare en venninne så sier jeg "skal ikke vi to ta oss en real jentekveld, ut og spise god middag og drikke rødvin osv?" så er det da ikke åpent for misforståelser. Planene kan endres, men det er på forhånd. Skjønner ikke hvordan venner dere har ettersom dette er så stort et problem jeg... dere virker sjalu på at vennene deres bruker tid på kjæresten sin. Ei vi er mye sammen med, har kjent ham like lenge som meg og er minst like god venn med ham som meg. Hun synes alltid det er hyggelig om begge kommer. Og selv om man er en gruppe (vi sitter ikke så ofte ved et bord statisk hele kvelden) så er det fint mulighet for å ta en lengre tomannsprat for det.
:-) anna Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #62 Skrevet 15. januar 2004 Skjønner ikke hvordan venner dere har ettersom dette er så stort et problem jeg... dere virker sjalu på at vennene deres bruker tid på kjæresten sin. Det var jeg som starta tråden og jeg er bare glad for at vennen min har et bra forhold med en fantastisk fyr. Jeg liker kjæresten kjempegodt og har lyst til å møte ham med jevne mellomrom. Og de kan bruke så mye tid de bare vil med hverandre. Men når jeg ringer og spør min gode venn gjennom 15 år "har du tid til å treffe meg på cafe i dag" Og kjæresten hans ringer meg opp igjen og lurer på hvilken cafe VI skal på. Så lurer jeg på om de er vokst sammen i hoftehøyde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå