AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Traff en fyr(vi kaller han Lars) for et år siden da jeg tilfelig måtte overnatte hos han etter en fest. Jeg har gått i klasse med kompissen til Lars, derfor fikk jeg tilbud om å sove hos han. Jeg var veldig full den første natten jeg sov hos Lars og husker så og si ingenting annet enn at vi pratet litt også sovnet begge to. (Han dro på jobb før jeg våknet) I desember i fjor møttes vi på en fest og han spurte om jeg ville sove hos han og jeg sa ja. Vi lå i sengen hans og pratet en god stund før vi sovnet. Dagen etter sa jeg hade og takk for meg(ingenting skjedde). Men den natten fortalte han meg at han synes at jeg virker som en kjempe koselig jente, at han fikk interesse for meg første gangen jeg sov hos han. På nyttårsaften møttes vi igjen på en fest og jeg ble igjen med han hjem. Vi lå og snakket i flere timer med noen pauser hvor vi klinte. Jeg sa at jeg ikke ville ha sex fordi jeg følte at jeg ikke kjente han nok pluss at han skulle være borte i noen måneder på skole i et annet land. Han sa at det var helt i orden. Vi pratet masse om alt mulig. Han sa "hva hvis jeg ikke får truffet deg igjen?" Så det virker som om han har veldig lyst til å se meg mer. Når han kommer hjem fra skolen i utlandet så er det snart sommer og da er han ikke hjemme. Etter sommerferien skal han studere i utlandet i noen år.. Så det jeg lurer på er: burde jeg ta kontakt? Han er utrolig søt, snill, tøff og kjekk Jeg har tenkt på han hver dag siden nyttårsaften og går og håper på at han skal ta kontakt. Jeg kan innrømme at jeg falt litt for han den siste kvelden og har alltid synes at han er en veldig kjekk fyr. Men hvis han skal studere i et annet land i mange år, og jeg vet jeg skal studere i Norge, burde jeg i det hele tatt ta kontakt hvis han ikke gjør det? Og hvorfor har han ikke sendt meg en melding hvis han synes det er trist at vi kanskje ikke får sett hverandre igjen? Jeg følte bare for å tømme meg litt for tanker, og la dere komme med innspill om hva jeg bør gjøre? Det hadde gått fint med et avstandsforhold siden jeg skal studere til høsten jeg også.. For meg hadde det hvertfall fungert fordi jeg føler at Lars er virkelig noe å satse på! Men jeg vil ikke virke så desperat ved å ta kontakt, hva skal jeg si? "Hei, jeg klarer ikke å slutte å tenke på deg. Hva har du gjort i det siste?" haha Nei uff, vær så snill å kom med forslag
Cutegirl Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Glem han. Jeg har møtt flere typer som han, og har blitt håpløst forelsket i dem alle sammen. Han ville vel bare ha seg noe, tviler på at det var noe annet. Hvis ikke hadde han vel kontaktet deg? Og dere hadde hatt kontakt hvis han faktisk var interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå