Vagaz Skrevet 13. februar 2012 #1 Del Skrevet 13. februar 2012 Da var vi kommet langt inn i det nye året og det er vel på tide å få bort litt av julematen :gjeiper: I går bestemte jeg meg for at nok er nok. Mens jeg venter på snøen og skiføre, så kan jeg vel like godt trene noe annet i mellomtiden... Har prøvd ut astmamedisin i ca 2 måneder nå, og merker stooor framgang på hva jeg klarer... sinnsykt deilig å kunne løpe opp 3.etg på jobb uten å bli andpusten Startet i går på "February 30 Day Challenge", tok testen (dag 1) og dag 2 i samme slengen. Sinnsykt slitsomt, og rævva res på testen, men den skal jo forbedres til neste mandag I dag startet jeg også på "Jillian Michaels Ripped in 30", samtidig som jeg også trente dag 3 og 4 av "F30DC". Deeeeilig å komme igang igjen, litt slitsomt, men ikke verre enn det Vel, testeres 1.dag var som følge: 1. Squat Jumps -28 2. Push Ups -30 3. Burpees -10 4. High Knees -109 5. Switch Lunges -30 6. Tuck Jumps -14 7. Tricep Dips -10 8. Straight Abs -28 joda, æ ga ganske fort opp på testen, men den skal jo forbedres jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 19. februar 2012 Da tok det en del dager før neste trening ble gjennomført, dog ikke overraskende :gjeiper: Ble dag 5 av uke 2. Skal heller prøve å få gjennomført dagsprogrammene framover enn å ta de igjen Ligger jo laaangt på etterskudd nu Blir neppe test i morgen,tvilsomt at det resultatet vil bli forbedra... får heller starte på ny giv til Jillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2012 Da va test 2 gjennomført, med oppløftende forbedringer Fant ut at jeg hadde lysst å se om bare noen dagers trening kunne gi resultater. Kjenner allerede at kondisjonen er forbedret og da klarte jeg jo å gjøre flere repetisjoner, og det enda da pausene også ble kortere... Dagens test ga følgende res 1. Squat Jumps -34 2. Push Ups -34 3. Burpees -15 4. High Knees -130 5. Switch Lunges -52 6. Tuck Jumps -20 7. Tricep Dips -20 8. Straight Abs -32 Endelig har snøen også kommet, dermed nok til nypreparerte skiløyper. I mårn skal treningsskian fram og ut å skøytes så får jeg håpe på litt mer snø til uka, slik at nyskian også kan trekkes fram etterhvert som steinene forsvinner fra løypa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 21. februar 2012 aiaiai... ble ikke no skitur i dag heller, plutselig var det full vinter ute Fikk inn en liten halvtime med Jillian sin Ripped før hockeyen bynte, bra nok det Har dessuten funnet ut at Challengen må gå en dag på etterskudd siden de er så sinnsykt treig med å få ut videoen, regner med at det er pga tidsforskjellen :gjeiper: Har passert Torell Land i dytt sin skrittgreia, jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 23. februar 2012 Treninga i går vart forkludra og ingenting det ble... er jo sååå fint vær når det er jobb, mens det blir snøstorm når arbeidsdagen er over... tyyypisk innetrening med "Soon or Never Workout Rep Challenge Workout – Day 2 Week Three of The February 30 Day Challenge" ble jo skikkelig svett, men det er jo jaggu vært det Bynner å kjenne forbedringene på kroppen, enda jeg ikke har fulgt hele greia (ikke i nærheten heller)... men kanskje sånn det er når man er skikkelig dårlig trent snaart helg, håper på påskevær da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 25. februar 2012 Endelig ble det tid til en aldri så liten skitur. 5 -grader og nydelig solskinn, egentlig perfekt påskevær Skituren ble bare på rundt 30 min, men dog sinnsykt tungt uten gli eneste trøsten får være at det gir enda mer trening, og at løypa ble inspisert til morgendagens tur Er egentlig synd jeg ikke fikk trent noe til den challengegreia, men får se om ikke det blir noe i morgen... etter sporten på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 26. februar 2012 hmmm... da va nok en helg over, nærmer seg påske med stormskritt Har gjennomført "Six Pack Abs Workout – Day 5 Week Three of the February 30 Day Challenge", tok vel bortimot 20 min... er skikkelig deilig å kjenne hvordan kondisjonen forbedrer seg fra gang til gang. Vet ikke om det er nu jeg skal ergre meg over at jeg ikke knotet meg til lege for noen år siden og fikk astmamed, eller om jeg bare skal være strålende fornøyd med det det resulterer i nå... går for det siste Skal melde meg på nettstudie "Optimal trening og ernæring" til uka, er så lærelysten nå kanskje jeg klarer å karre meg til å bli ferdig før høsten, så kan jeg bynne på del 2 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 28. februar 2012 Må si jeg liker treningsframgangen min nå Syns det strammes opp på de fleste plasser, samt at gangsperra sitter på de utruligste plasser Ble en knudrete skitur i går... stormen hadde så vidt bynt, så deler av løypa var jo blåst bort. Trur aldri jeg har hadd så vondt i korsryggen som i går, går sånn når jeg må stake. Droppet skitur i dag, men det var jo da jævlig sørgelig å se nypreparerte løype da I stede ble det en god gjennomgang av dag 1 av uke 4 feb challenge... enda med bonus treninga (men var jo bare begynnerøvelsene å da ) På tide å finne noe å spise, blir alltid sulten etter trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 29. februar 2012 jeiii... i dag ble det 40 min i skiløypa. Kom meg nesten gjennom hele løypa uten vond rygg, men bare nesten. Kjenner jeg blir småforbannet over alle som går tur til fots i skiløypa... e jo for fan ikke alle som går klassisk, jeg treng den skøytedelen uten 1000 fotspor å skyve fra i... og vennligst hvertfall hold hestene unna skitraseen har tross alt kun 2 mnd med skiføre, syns gangera kan gå etter gang og sykkelbanen disse mnd så dær, måtte få ut litt agresjon Fikk også kommet meg gjennom "Roc It Out Rep Challenge – Day 2 Week 4 of The February 30 Day Challenge" Island er alt fordøyd, så nu er jeg klar for ny fotballkamp på tv... adios Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 1. mars 2012 I dag var det å komme seg gjenna "Hot Girls Sweat Workout – Day 3 Week 4 of the February 30 Day Challenge" Grei gjennomføring, svett og andpusten :gjeiper: Synes det går greit å komme gjennom disse øvelsene nå, men det meste går på nybegynner å da neste steg er å prøve ut den mellomste greia, advancen trenger jo sånn dings man henger i mellom døra Vel, dett var dett for i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Nok en uke er unnagjort, deilig med helg Treninga i dag var sinnsykt tung og slitsom, men kom gjenna... Live My Life – 420 Rep BodyWeight Challenge – Day 4 Week Four of the February 30 day Challenge Glede meg litt til den siste testen på tirsdag, spennende å se om det blir mer forbedring Endret 2. mars 2012 av Vagaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 4. mars 2012 er såå sliten nu... Da var siste test unnagjort. Trudde den skulle være på kommende tirdag, men var visstnok sist fredag (feil på kalendern jeg så på). Uansett så viser resultatet mere framgang... klarer å presse mer, samtidig som jeg faktisk er i mye bedre form Testen denne gangen viste (+ i forhold til første test) 1. Squat Jumps -38 (+10) 2. Push Ups -42 (+12) 3. Burpees -19 (+9) 4. High Knees -150 (+41) 5. Switch Lunges -68 (+38) 6. Tuck Jumps -26 (+12) 7. Tricep Dips -26 (+16) 8. Straight Abs -39 (+11) De fleste andre hadde nok gjort mye større framskritt, men er stooor fornøyd med det jeg har fått til Har egentlig lysst til mer trening nu, blir jo ivrig av dette (samtidig som jeg får hvilt meg mens jeg skriver ), men skal heller finne dusjen og samle energi til i mårn ha det finfint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 5. mars 2012 Dagens trening ble en 50 minutters skitur. Helt ok tur, mest staking, men også noe skøyting. Klassisksporet var hard med god gli, da fungerer det faktisk bra å stake uten at det går så mye utover korsryggen... Trur vovsen skal få være med i morgen, da blir han glad da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 7. mars 2012 En halv times trening er unnagjort, enda med full kondisfart først den nye ukesgreia på bodyrock, så noen forskjellige greier jeg bare satte sammen i full fart fra februarchallengen... full peis på kondisen.... jiiihaa Er så kjempe fornøyd for tia, kjenner at energien er på topp. Våkner nesten før klokka om morgenen nå åsså Legetime i morgen, sinnsykt spent på om blodtrykket har kommet seg litt nedover skalaen... hvis ikke kommer jeg til å leve på salat en hel måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vagaz Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 11. mars 2012 Usj så forkjølt man plutselig blir Vurderte å trene i kveld, men fant heller ut å drøye det til i mårn... Unngådd vond hals og skikkelig tett nese denne gangen, men til gjengjeld skikkelig irritasjon i nesen. Syns det er skikkelig irriteranes når man går med "kjitting" i nesen i flere timer å vente på et nys Synd det ikke ble en eneste skitur i helga med det nydelige været, men har hosta så sinnsykt og vært sånn småtett. Har forøvrig bestemt meg nu for å endre matvanene mine til det sunnere. Brusen og sjokoladen skal kuttes ut, hvertfall i ukedagene. Har også bestemt middag t.o.m. torsdag, blir handletur i morgen (lønningsdag) SKAL ha grønnsaker til middagagsmaten hver dag! Nu skal ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå