Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er straks 30 år, og plutselig (over siste halve året eller noe), har jeg fått veldig aldringstegn rundt øynene. Jeg har brukt øyekremer siden tenårene. Siste året eller to har jeg brukt anti-aging. Disse har jeg påført rikelig av rundt øynene og så og si så nært jeg kommer vipper uten å få krem i øynene.

Nå har jeg fått poser under øynene og små rynker. Kan det være pga for mye øyekrem og for nært øynet? Tror jeg må prøve å ikke ta det så nært øyet...

Men det verste akkuratt nå er at sminkerutinenen min må endres. Vanligvis legger jeg først øyekrem, lar det trekke inn mens jeg spiser frokost og sånt, og så tar jeg på concealer. Har prøvd tryllepenner fra YSL og Ester Lauder og Magic Concealer fra Helena Rubenstein. Sist nevnte tror jeg vat jeg var veldig glad i for 5 år siden. Nå legger alle concealerne seg i rynkene, og den legger seg i klumpete / i synlige lag pga øyekremen (enten det er Origins GinZing eller Ole Henriksen Truth is in the eyes).

Så nå trenger jeg rett og slett hjelp. Hva gjør dere andre med de første aldringstegningene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorerer dem som alle andre "aldringstegn"

Skrevet (endret)

rimere funker bra på det problemet med at makeupen 'kaker' seg, de skaper en jevnere og glattere overflate og dekker over fine linjer, og dermed når man da påfører makeup oppå så ser makeupen også mye jevnere ut. Har du prøvd det?

Endret av regia
Skrevet

Fordi jeg ikke ser det som tegn ,men naturlig prosess.

Skrevet

Hvorfor vegrer du deg for å kalle en spade for en spade? Rynker/linjer/slappere hud/whatever er ikke "alderstegn", de er alderstegn. Og noen av oss liker de ikke, og ønsker heller å se freshere og yngre ut (eller at least ikke se eldre ut enn det man egentlig er).

Og til TS sitt spørsmål:

Forøvrig så har jeg funnet ut at primere funker bra på det problemet med at makeupen 'kaker' seg; de skaper en jevnere og glattere overflate og dekker over fine linjer, og dermed når man da påfører makeup oppå så ser makeupen også mye jevnere ut. Har du prøvd det?

Å? Det hørtes smart ut! :) Hva slags primer? Finnes det egen for huden rundt øynene? Bruker du det i tillegg til øyekrem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...