Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 Har Avenè dagkrem for tørr og sensitiv hud? Er den i tilfelle bra?
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Søk på googel på norge og skriv avene så kommer det opp
Melon Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 Har lyst til å kjøpe meg Avene Clean AC. Er det noen her som har prøvd den? Gir den nok fuktighet?
Gjest Lilleulv Skrevet 5. januar 2005 #5 Skrevet 5. januar 2005 Ja!! Jeg bruker Avene Rich compensating cream og er kjempefornøyd! Min tørre og gustne vinterhud har blitt så utrolig mye bedre!! Kan virkelig anbefale den.
Melon Skrevet 5. januar 2005 #6 Skrevet 5. januar 2005 www.makeupalley.com anbefales! Jeg fant ikke noe om Clean AC der. :-?
Melon Skrevet 5. januar 2005 #7 Skrevet 5. januar 2005 Dessutten er det ikke mange der som bor i Norge og har like tørr vinterluft. Derfor spør jeg norske jenter.
Leo Skrevet 5. januar 2005 #8 Skrevet 5. januar 2005 Jeg har "Rich Hydrating Cream" og "Skin Recovery Cream" og begge er blant de beste ansiktskremene jeg har prøvd! Begge gir veldig bra med fukt uten og virke klissete og fete og vintereksemen ved nesen og i munnviken forsvant faktisk! Kan også anbefale bodylotion i samme merke!
Melon Skrevet 5. januar 2005 #9 Skrevet 5. januar 2005 Jeg har "Rich Hydrating Cream" og "Skin Recovery Cream" og begge er blant de beste ansiktskremene jeg har prøvd! Hvilken hudtype har du? Litt viktig for meg.
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2005 #10 Skrevet 5. januar 2005 Skin Recovery Cream anbefales! Lett, men gir masse fuktighet,og er totalt uten parfyme. En klassiker hos meg. Jeg glemte: jeg har tørr hud.
Melon Skrevet 5. januar 2005 #11 Skrevet 5. januar 2005 Skin Recovery Cream anbefales! Lett, men gir masse fuktighet,og er totalt uten parfyme. En klassiker hos meg. Høres ut som om det er noe for meg. Huden min tåler ikke parfyme. Får kviser av den. Skal prøve å finne den i Trondheim.
Gjest jente20 Skrevet 7. januar 2005 #12 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har "Rich Hydrating Cream" og "Skin Recovery Cream" og begge er blant de beste ansiktskremene jeg har prøvd! Begge gir veldig bra med fukt uten og virke klissete og fete og vintereksemen ved nesen og i munnviken forsvant faktisk! Kan også anbefale bodylotion i samme merke! Hvordan ser vintereksem ut? Jeg har noe som ligner eksem ved nesa som kommer hver vinter, kan det være det samme som du hadde? Og i såfall, brukte du begge de kremene der samtidig, eller var det bare den siste Skin Recovery Cream som gjorde nytten for selve eksemen? Er begge vanlige fuktighetskremer? Håper sånn du kan svare, har lurt på hva som kan hjelpe mot det røde ved nesa i flere år
Junebug Skrevet 7. januar 2005 #13 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har brukt Skin Recovery Cream og likte den godt. Har sensitiv hud og denne kremen ble redningen da huden under øynene ble fullstendig ødelagt etter at jeg hadde brukt YSL Touche Eclat (jeg er tydeligvis blitt allergisk mot den :-? ) Eneste to små minus med kremen er at jeg synes den er litt udrøy og at den nå om vinteren gir meg litt for lite fuktighet.
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2005 #14 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har brukt Skin Recovery Cream og likte den godt. Har sensitiv hud og denne kremen ble redningen da huden under øynene ble fullstendig ødelagt etter at jeg hadde brukt YSL Touche Eclat (jeg er tydeligvis blitt allergisk mot den :-? ) Eneste to små minus med kremen er at jeg synes den er litt udrøy og at den nå om vinteren gir meg litt for lite fuktighet. Underskriver faktisk alt du sier! :o Jeg har akkurat måttet bruke hydrokortison under øynene pga Touche Eclat, og synes også at Skin Recovery Cream er udrøy..
silja Skrevet 7. januar 2005 #15 Skrevet 7. januar 2005 Har lyst til å kjøpe meg Avene Clean AC. Er det noen her som har prøvd den? Gir den nok fuktighet? jeg fikk denne anbefalt på apoteket, men ikke veldig imponert... var nok for lite fuktgivende for min hud. dessuten følte jeg den var litt sterk :-? sved liskom litt på huden, og jeg flasset mer enn jeg allerede gjorde før jeg tok den i bruk. likte ikke lukta heller.
Melon Skrevet 7. januar 2005 #16 Skrevet 7. januar 2005 var nok for lite fuktgivende for min hud. dessuten følte jeg den var litt sterk :-? Har du kombinasjonshud?
silja Skrevet 8. januar 2005 #17 Skrevet 8. januar 2005 Har du kombinasjonshud? vel... har vel det. min hud er tørr men også fet. den er meget fuktfattig men produserer fett. har en del urenheter. men er "motsat" kombinert, tørr i t-sonen og fet resten
Melon Skrevet 8. januar 2005 #18 Skrevet 8. januar 2005 "motsat" kombinert' date=' tørr i t-sonen og fet resten [/quote'] :klø:
Melon Skrevet 8. januar 2005 #19 Skrevet 8. januar 2005 jeg fikk denne anbefalt på apoteket, men ikke veldig imponert... var nok for lite fuktgivende for min hud. dessuten følte jeg den var litt sterk :-? sved liskom litt på huden, og jeg flasset mer enn jeg allerede gjorde før jeg tok den i bruk. likte ikke lukta heller. Bare nå har jeg kommet på at det høres som om det er Cleanance K. :-?
Leo Skrevet 9. januar 2005 #20 Skrevet 9. januar 2005 Jeg har "Rich Hydrating Cream" og "Skin Recovery Cream" og begge er blant de beste ansiktskremene jeg har prøvd! Tørr overhud og (I en alder av 34) fremdeles tendenser til fet underhud. Hudtypen min har ikke endret seg vesentlig siden jeg var 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå