Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om noen her vet hvordan det fungerer med opptak ved UIO, jus? Vet at de 'tar inn folk' både på høsten og våren, men når får man evt vite om man kommer inn til våren?

Lurte på hvordan det vil bli om man starter på et annet studie i en annen by, også får beskjed 6 mnd etterpå at man kom inn i Oslo f.eks. Går det an å bytte studie?

På forhånd takk for svar!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om noen her vet hvordan det fungerer med opptak ved UIO, jus? Vet at de 'tar inn folk' både på høsten og våren, men når får man evt vite om man kommer inn til våren?

Lurte på hvordan det vil bli om man starter på et annet studie i en annen by, også får beskjed 6 mnd etterpå at man kom inn i Oslo f.eks. Går det an å bytte studie?

På forhånd takk for svar!

Jeg tror alle resultater kommer 20.juli. Mens noen begynner i august samme år, andre begynner i januar 2013. Ca 90% sikkert.

Skrevet

Jeg tror alle resultater kommer 20.juli. Mens noen begynner i august samme år, andre begynner i januar 2013. Ca 90% sikkert.

Og jeg er 100% sikker. Du får vite om du har kommet inn samtidig på høst og vår :-) Altså ca. 20 juli!

(Forresten anbefaler jeg deg å være enkeltemnestudent første halvår hvis du kommer inn på våren, da kan du ta ferdig ex.phil og ex.fac og prøve deg på å være litt student før alvoret begynner på jussen!)

• Liker 2
Skrevet

Hjertelig takk for svar!! :)

Hvis jeg ikke kommer inn til høsten, men våren skal jeg definitivt ta noe i mellomtiden, bare ikke bestemt meg for hva enda! Akk, så mye som frister :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...