Elinori Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Hei! Jeg skal på jobbintervju denne uken og har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg. Jobben er på et parfymeri, så tenker jeg må kle meg litt fint. men hvor fint skal man gå? Vært fint med tips på klær og sminke /hår. Evt. gode tips til å forberede seg til intervju.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Hei! Jeg skal på jobbintervju denne uken og har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg. Jobben er på et parfymeri, så tenker jeg må kle meg litt fint. men hvor fint skal man gå? Vært fint med tips på klær og sminke /hår. Evt. gode tips til å forberede seg til intervju. Jeg har bare ett ord til deg; vær deg selv!! I
Chord Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Jeg har bare ett ord til deg; vær deg selv!! I Det er 3 ord :gjeiper: Ts: Hva med en sort bukse og en fin, men ikke overpyntet overdel? Håret kan du jo ha satt opp litt fint, og nøytral sminke? Kan jo være greit å lukte nøytralt/godt ivertfall
Nusseli Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Hei! Jeg skal på jobbintervju denne uken og har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg. Jobben er på et parfymeri, så tenker jeg må kle meg litt fint. men hvor fint skal man gå? Vært fint med tips på klær og sminke /hår. Evt. gode tips til å forberede seg til intervju. Tja, det är ju lite svårt att svara på när man inte har en aning om hur du ser ut? Eller vad du passar i? Föreställ dig den "perfekta" parfyministen (vad kallar man personer som jobbar på ett parfymeri?) och få dig så lik detta "idealet" som möjligt. Det är ju ditt ideal så du skapar ju bara den bästa versionen av dig själv Jag tänker fint, halvt uppsatt hår.. Eller så fångar du en del av håret i två hårnålar bak. Det ser vårdat men ändå lite sexigt, feminint ut. Framhäv din feminina sida!!! Ta gärna på dig en rosa, lite finare blus (eller annan färg!) i siden liknande material, ett par tajta jeans (allra helst mörka eller svarta!!!) och ett par mellanhöga klackar (om du brukar gå med klackar och kan gå med dem snyggt!). Toppa detta med en kavaj/dress jacka med uppvikta ärmar och ett stort snyggt armband!! Sminket har du naturligt men feminint. Om du tar vit kajal ovanför ögonlocket (först tar du svart allra närmast ögat), sedan tar du en smal linje med ljus rosa så att det hamnar över den vita linjen. Ovanför där har du en ljus-beige brun för att få det att "smälta" in i ögonlocket.. Antar nu att du är ljust-mellan ljus i hyden och inte mörkhyad... Well, well. Hoppas du förstod lite av min beskrivning Drömmer om att bli stylist i mitt nästa liv så därför fick du en så specefik beskrivning LYCKA TILL IMORGON!!!! 1
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 (endret) Pene, uslitte jeans og fin topp! Definitivt en slager på jobbintervju. Ikke for mye utrigning, men ikke for lite heller. Hår og sminke gjør du ikke noe spesielt ut av, bare "hverdagspyntet". Det er faktisk mye viktigere hva du utstråler! Så utstrål trygghet og arbeidsvilje. Sitt rett i ryggen, smil og vær glad! Vis at du hadde vært flink i jobben, så går det nok så bra så! Edit/spesifikasjon: uslitt betyr NY og ikke ut-slitt Endret 13. februar 2012 av Kevlarsjäl
Zakuro Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 (endret) Hei! Jeg skal på jobbintervju denne uken og har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg. Jobben er på et parfymeri, så tenker jeg må kle meg litt fint. men hvor fint skal man gå? Vært fint med tips på klær og sminke /hår. Evt. gode tips til å forberede seg til intervju. Tror jeg ville tatt på meg en dressbukse, og hatt en sort eller hvit finskjorte under en enkel, ensfarga genser med v-hals. Hadde jeg på meg på et intervju:) Og seff, ikke masse sminke, skyhøye heler eller masse bling bling:P Edit=typo Endret 13. februar 2012 av Zakuro 1
Elinori Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2012 Takk for tips! Fikk litt inspirasjon til antrekk nå Blir definitivt mørke blå jeans iallefall. Og noen fine sko som ikke er for høye. Hørtes veldig fint ut med bluse, småjakke og et stort armbånd. Er veldig nordisk av utseende. Lang og veldig lys i huden, blondt hår og blåe øyne. Det jeg er definitivt svakest på er å ordne håret pent. Utstråling er viktig ja:) Det skal jeg ha i bakhodet!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 Det viktigste du kan ha på deg i denne situasjonen er smilet Jeg ville ha dratt til parfymeriet og se hvordan de som jobber der kler seg og bruke det som mal. Noen parfymeri har ansatte som er skikkelig overpyntet, mens andre er mer hverdagslige. Det viktigste når det gjelder klær på jobbintervju mener jeg uansett er at klærne og skoene ser rene og pene ut. Ustrøken finskjorte og skitne sko tar seg ikke ut i slike situasjoner. Jeg er heller ikke flink til å ordne håret fint, så jeg hadde nok bare bruka rettetang og passet på at håret ser glatt og fint ut. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Leste at blått er den beste fargen å ha på seg på et jobbintervju. Da virker man seriøs, men leken. Jeg har fått jobb hver gang jeg har hatt på meg blått. Mulig det er tilfeldig såklart
Rembrandt Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 Hent inspirasjon fra Sharon Stone sine filmer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå