Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt Exuviance Night Renewal HydraGel, Hydrating Eye Complex og Bionic Serum. Hudpleiern sa at det bare inneholdt bare naturlige ingredienser, men nå ser jeg at det inneholder Methylparaben... Kanskje det er grunn nok til å levere tilbake produktene og få pengene tilbake?

Dessuten har lest litt skuffende erfaringer. Forresten, har jeg kombinert hud, med fet t-sone og store porer og litt arr. Håper det er noen som kan muntre meg opp?

Har også bestilt Exuviance Skin Renewal Peel. Det kan jeg jo bare avbestille da. Noen som har prøvd det, og kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For omtrent ti år siden prøvde jeg Exuviance produkter, og var svært misfornøyd. Godt mulig innholdet i produktene har forandret seg fra den tid, men hvis jeg var deg ville jeg levert dem tilbake og heller kjøpt noe annet.

Skrevet

Oisann! Ikke bra! Jeg har kun prøvd dagkremen deres, men jeg er storfornøyd med den! Jeg har og ganske lik hudtype som du.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd de produktene du sikter til, men har en nattkrem fra Exuviance som jeg synes er helt OK.

Min søster har hatt mye problemer med urenheter(også langt oppi 30årene), og er fornøyd med Exuviance(hun har også prøvd MD og diverse andre merker).

Jeg vil ikke tro du får tilbake pengene da du har et ansvar selv også for å lese ingredienslisten.

Mitt generelle inntrykk er at ekstremt få selgere er klar over hva produktene inneholder - de forteller bare hva de er blitt fortalt på et kurs.

Og det kurset er til for å selge, ikke for å gi best veiledning. Det gjelder alle merker.

Skrevet

Jeg er plaget med kviser, og bruker to produkter fra Exuviance. De har virkelig reddet huden min, så jeg er storfornøyd!

Skrevet

Bare fordi noe er naturlig betyr det ikke nødvendigvis at det er bra og omvendt. Virker som om de fleste automatisk tenker at naturlig=best, men det stemmer ikke alltid. Methylparaben finnes forsåvidt også i naturen, der plantene bruker det som forsvarsmekanisme mot bakterier (bakterie og soppdrepende) :)

Jeg har også uren hud til tider og store porer, og prøvde en krem fra Exuviance som skulle hjelpe (husker ikke hvilken). Opplevde å få verre hud i en periode, men stabiliserte seg etter en stund. Jeg sluttet å bruke kremen fordi den gav meg tørr hud og jeg fikk en stikkende følelse hver gang jeg tok den på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...